printlogo


رییس سازمان برنامه و بودجه،خبر داد
سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت در کرمان
سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت در کرمان
کد خبر: 1458
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بوجه کشور گفت: دولت تنها در یازده ماه گذشته سال جاری، ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان کرمان کرده است.

محمدباقر نوبخت در آئین بهره‌برداری از ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی ویژه محرومین شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان طی تفاهمنامه سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای بحرین شهرستان رودبار جنوب استان کرمان گفت: امروز در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این افتخار نصیبم شد تا با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ایفای تعهد به جمع شما مردم خوب جنوب استان کرمان بپیوندیم.

وی با اشاره به سفر سال قبل خود به جنوب استان کرمان در راستای توجه و رسیدگی به محرومان تصریح کرد: در یک ساله اخیر ۱۶ پروژه مهم برای توسعه مهم در جنوب و شرق استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۴۳۴ میلیارد تومان تصویب کردیم که تاکنون ۳۴۵ میلیارد تومان برای عملیاتی شدن این پروژه ها پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید برآنکه رسالت انقلاب اسلامی توجه به محرومین و افرادی است که به هر دلیلی در مسایل مشکل مالی دارند، اظهار کرد: در سال گذشته به استان کرمان سفر کردیم و کار احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز شد که اکنون ۴ هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده و همچنین یک هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی توسط کمیته امداد احداث شده نیز امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این مطلب که وقتی مسئولین کشوری به دیدار شما مردم می‌آیند و قولی می‌دهند، قطعا به قول خود عمل خواهند کرد، عنوان کرد: همچنین امروز کلنگ احداث و بازسازی یک هزار واحد آسیب دیده از سیل دی‌ماه سال جاری به زمین زده شد که این نوید را می دهیم ظرف ۶ ماه آینده بحث بازسازی و احداث این واحدها به اتمام خواهد رسید.

نوبخت اظهار کرد: در پی دو سفر قبلی رییس جمهور به استان کرمان و همچنین سفر سال گذشته بنده به جنوب استان کرمان، اعتبارات خوبی به این استان اختصاص داده شد به طوریکه تنها در سال ۹۸، بالغ بر ۹۹۰ میلیارد تومان یعنی نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ۱۱ ماهه گذشته سال جاری در این استان هزینه و پرداخت و یا به عبارت دیگر سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های ایشان در راستای ایجاد امنیت، اظهار کرد: ما خدمتگذاران کوچک این مردم باید از این فرصت امنیت نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم به نحو احسنت به مردم عزیز جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی کنیم.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1458