printlogo


افت و خیز قیمت ها در روزهای پایانی سال؛
قیمت طلا شب عید چند می‌شود؟
قیمت طلا شب عید چند می‌شود؟
کد خبر: 1481
قیمت‌ در روزهای پایانی سال یا به قول معروف شب عید، همواره مورد توجه مردم بوده، از قیمت طلا و دلار و خودرو گرفته تا مواد خوراکی.با توجه به تعطیلات روزهای ابتدایی هر سال و برگزاری انواع جشن‌ها در آن روزها، شاید از جمله قیمت‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد قیمت طلا و قیمت سکه است. با گردآوری قیمت طلا ۱۸ عیار در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۷ به بررسی روند آن می‌پردازیم که ببینیم طلا در روزهای نزدیک به آغاز سال جدید چه رفتاری را در پیش گرفته بود...

روند قیمت طلا در بهمن ماه سال گذشته و تا پیش از ماه پایانی یعنی اسفند ماه در کانال ۳۰۰ هزار تومان قرار داشت؛ اما با نزدیک شدن به اسفند ماه تغییر روند داد.

در سال گذشته با شروع اسفند ماه، قیمت طلا تغییر روند داد و نسبت به ماه قبل افزایش یافت و از کانال ۳۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۰۰ هزار تومانی و حتی در برخی روزها به سطح ۴۲۲ هزار تومانی نیز رسید.

روند قیمت طلا ۱۸عیار در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۷

میانگین قیمت طلا در بهمن ماه سال گذشته حدود ۳۷۶ هزار تومان بود که با افزایش ۱۱٫۷ درصدی در اسفند ماه به حدود ۴۲۰ هزار تومان رسید که بیش از میانگین افزایش قیمت دلار (معادل ۱۰٫۳ درصد) طی همین دوره بود.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا با نزدیک شدن به ماه پایانی امسال و فرارسیدن اسفند ماه که تقاضا برای خرید طلا بیشتر شده، همانند سال گذشته با افزایش قیمت طلا مواجه خواهیم بود؟

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1481