printlogo


در ستاد تنظیم بازار استان،اعلام شد
نمایشگاه بهاره کرمان برگزار نمی‌شود
نمایشگاه بهاره کرمان برگزار نمی‌شود
کد خبر: 1517
سی و سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار کرمان برگزار و در خصوص نمایشگاه بهاره کرمان، توزیع شکر، میوه شب عید تصمیم‌گیری شد.
استاندار کرمان در جمع ‌بندی این نشست عنوان کرد: نمایشگاه بهاره که قرار بود ۱۶ تا ۲۳ اسفند ماه در محل سایت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان برگزار شود، جهت مقابله با کرونا ویروس لغو گردید، اما با توجه به افزایش خرید و نیاز شهروندان در ایام پایانی سال، کالاهای اساسی چون شکر، برنج، روغن و گوشت در چند منطقه شهری و و فروشگاه‌‌ها به صورت فروش فوق‌العاده عرضه خواهد شد.
دکتر فدائی با تاکید بر مدیریت صحیح کالاهای اساسی از جمله شکر در سطح استان به منظور کنترل قیمت‌ها و رفاه خانوارها افزود: یک هزار تن شکر که قرار بود در نمایشگاه بهاره عرضه شود به شکل فروش فوق‌العاده از طریق تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های بزرگ توزیع خواهد شد.َ
وی ادامه داد: یک هزار تن شکر هم که مجوز توزیع آن از شرکت غله دریافت شده بود به تناسب ۶۰ درصد خانوار و ۴۰ درصد صنف و صنعت توزیع می‌شود.
فدائی ابراز داشت: در مجموع طی ۱۰ روز آینده ۴۳۰۰ تن شکر با قیمت دولتی ۴۷۰۰ تومان برای مصرف کننده در سطح استان عرضه می‌گردد.

استاندار کرمان گفت: برای شمال استان کرمان، ۶۱۰ تن سیب درختی شب عید به استان حمل شده و ۱۳۰ تن پرتقال نیز در حال ذخیره‌سازی در سردخانه‌های استان است.
وی ادامه داد: سهمیه شمال استان کرمان ۱۴۰۰ تن پرتقال است که طی چهار روز آینده تامین می‌گردد.

فدائی گفت: کانکس‌های نظارت و کنترل بر بازار در شب عید نیز علاوه بر شماره ۱۲۴ در میدان ولیعصر و شهدا مستقر خواهند شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1517