printlogo


مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر داد
افتتاح باند دوم و سالن جدید فرودگاه کرمان تا تیر ۹۹
افتتاح باند دوم و سالن جدید فرودگاه کرمان تا تیر ۹۹
کد خبر: 1656
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: عملیات اجرایی ساخت سالن جدید فرودگاه کرمان نیز به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ حدود ۵۰ روز به تاخیر افتاد که سعی داریم در صورت امکان تا پایان تیرماه این پروژه را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

"علی قاسم‌زاده" در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان(ساخت باند دوم و سالن جدید فرودگاه کرمان) گفت: ساخت باند دوم فرودگاه کرمان هم اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش داریم در زمان مقرر که تیرماه سال جاری می‌باشد، به بهره برداری برسانیم.

وی از علل تاخیر اجرای باند دوم فرودگاه کرمان سخن به میان آورد و افزود: متاسفانه به دلیل شیوع کروناویروس، تمامی پروژه‌ها عمرانی در سطح کشور تعطیل شده بود بنابراین حدود ۴۵ عملیات اجرایی پروژه باند دوم فرودگاه کرمان نیز تعطیل بود ضمن آنکه بارندگی‌های سه هفته اخیر در شهر کرمان نیز باعث تاخیراتی در اجرای این پروژه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این مطلب که سند فرودگاه کرمان هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت سالن جدید فرودگاه کرمان نیز به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ حدود ۵۰ روز به تاخیر افتاد که سعی داریم در صورت امکان تا پایان تیرماه این پروژه را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

وی از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی سالن جدید فرودگاه کرمان خبر داد و اظهار کرد: طبق نقشه های این پروژه قرار است که زیربنای این سالن از ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع افزایش پیدا کند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1656