printlogo


با انتشار تصاویری از یک کراس اوور؛
محصول جدید «خودروسازان بم» مشخص شد
محصول جدید «خودروسازان بم» مشخص شد
کد خبر: 1711
وبسایت رسمی شرکت «خودروسازان بم» به تازگی تصاویری را از یک کراس اوور منتشر کرده و اعلام نموده که به زودی خودرویی جدید را به خط تولید خود می آورد.

 مدت ها پیش مطرح شده بود که خودروسازان بم به عنوان شریک تجاری «لیفان» در گروه کرمان خودرو انتخاب شده است و دیگر قرار نیست تا عرضه محصولات لیفان توسط شرکت کرمان موتور انجام شود. در آن موقع خودروسازان بم اطلاعاتی در خصوص محصولات جدید لیفان بر روی سایت خود قرار داد. اما بعد از مدتی آن اطلاعات حذف شد و مشخص نگردید که روند فعالیت لیفان و این شرکت خصوصی به چه سمتی پیش رفته است.

حال با گذشت چند ماه شاهد آن هستیم که خودروسازان بم با انتشار تصاویری از صفحه اول وبسایت خود، خبر از معرفی محصولی جدید می دهد. خودرویی که با شعار «Comfort Plus» معرفی می شود، یک کراس اوور از نشان لیفان چین است. لیفان X70 خودرویی است که خودروسازان بم برنامه تولید آن را در کشور دارد. چند وقت قبل هم نمونه هایی از این خودرو در گمرک های کشور دیده شد. حال مشخص شده که خودروسازان بم فرایند همکاری با لیفان را دنبال کرده و می خواهد تا در گام نخست، کراس اوور X70 را از این نشان چینی به بازار ایران عرضه کند.

لیفان X70 خودرویی است کراس اوور و چینی که به پیشرانه ی دو لیتری تنفس طبیهی با قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ی اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی X70 منتقل می شود.
وجود امکاناتی نظیر سانروف، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، سنسور نور، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه ی کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، و… باعث می شود که با توجه به پیشرانه و مشخصات فنی لیفان X70، این خودروی کراس اوور رقیب جدی ام وی ام X33S شناخته شود.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که خودروسازان بم چه زمانی به صورت رسمی لیفان X70 را رونمایی می کند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1711