printlogo


کارنامه بارز کرمان در اردیبهشت۹۹ ؛
رشد سودآوری برای«لاستیک بارز»
رشد سودآوری برای«لاستیک بارز»
کد خبر: 1834
افزایش قابل توجه مقادیر فروش انواع لاستیک بایاس و رادیال در اردیبهشت ماه در مقایسه با فروردین ماه و همچنین تثیت نرخ‌های فروش در این ماه از مهمترین نکات گزارش عملکرد شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان است.

آنچه به نظر می‌رسد، کاهش چشمگیر قیمت‌های جهانی نفت و فرآورده‌های مستقیم و غیرمستقیم نظیر دوده، بوتادین رابر در ماه‌های آتی از مهمترین پتانسیل‌های کاهش بهای تمام شده و رشد سودآوری شرکت‌های تولید لاستیک کشور است.

بر پایه این گزارش، لاستیک بارز پس از ثبت فروش تنها ۷۸۹میلیارد ریالی انواع لاستیک در فروردین‌ماه که البته با توجه به تعطیلی‌های این ماه و شرایط مربوط به شیوع ویروس کرونا نیز توجیه‌پذیر بوده، با ثبت فروشی ۲.۰۲۶میلیارد ریالی در اردیبهشت ماه موفق به پوشش عملکردی مطلوب شد.

افزایش قابل توجه مقادیر فروش انواع لاستیک بایاس و رادیال در اردیبهشت‌ماه در مقایسه با فروردین‌ماه و همچنین تثیت نرخ‌های فروش در این ماه از مهم‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.

به این ترتیب شرکت لاستیک بارز با ثبت فروشی ۲.۰۲۶ میلیارد ریالی در اردیبهشت‌ماه، توانست شرایط مناسبی را با توجه به فروش ۷۸۹ میلیارد ریالی فروردین ماه سال جاری و البته ۱۶.۸۶۰ میلیارد ریالی کل سال مالی ۱۳۹۸ به ثبت رساند.

حال باید منتظر انتشار صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ این شرکت در روز‌های آتی ماند و دید آیا کاهش نرخ‌های جهانی نفت و محصولات پتروشیمی نظیر بوتادین رابر تاثیری بر روند سودآوری این شرکت خواهد داشت و یا خیر؟

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1834