printlogo


از طریق سایت دیوار؛
امروز آگهی کن و فردا بفروش
امروز آگهی کن و فردا بفروش
کد خبر: 207
احتمالا برای یک بار هم که شده در خیابان با بیلبوردهای سایت دیوار برخورد کرده‌اید:« مرجع خرید و فروش دست دوم.» در سال ۱۳۹۲ چند کارآفرین ایرانی بر آن شدند تا وبسایتی راه‌اندازی کنند که در آن افراد بتوانند محصولات خود را به صورت اینترنتی خرید و فروش کنند.

 اگر چه این وب‌سایت و اپلیکیشنش که مدتی بعد روی کار آمد، به عنوان مرجع خرید و فروش دست دوم معرفی شد اما هم اکنون در آن کالاهای آکبند فراوانی هم آگهی می‌شود. شرکت آگه پردازان هوشمند که دیوار جزئی از آن است، حالا در تمام استان‌های کشور یک نمایندگی دارد؛ البته عملکرد اخیر مدیران این شرکت نشان می‌دهد رویاهایی فراتر از مرزها در سر دارند چرا که در افغانستان هم شعبه‌ای از این سایت به وجود آمده است.

برند دیوار از کجا آمد؟

حالا 5 سالی از استارت خوردن پروژه تاسیس سایت دیوار می‌گذرد و در کمتر تلفن همراهی نسخه‌ای از اپلیکیشن آن نصب نشده است. داستان از این قرار بود که با زندگی کارمندی و شلوغی خیابان‌ها و ... کسی فرصت نداشت برای خرید یا فروش محصولش به سمساری یا برای خرید، فروش، رهن و اجاره خانه هر روز به بنگاهی برود. این موضوع برای خودرو هم صدق می‌کرد. از سوی دیگر بعضا دیده می‌شد خیلی‌ها از قیمت نهایی معامله ناراضی هستند. به عنوان مثال دلال‌ها حسابی صدای خریداران و فروشندگان ماشین را درآورده بودند؛ یا بیشتر از قیمت می‌فروختند و یا آنقدر بر سر مال می‌زدند که صاحب ماشین حاضر به فروش با قیمتی کمتر از قیمت واقعی بازار می‌شد. دیوار آمد تا هم واسطه‌ها را حذف و هم خرید و فروش اینترنتی را باب کند. وقت آن رسیده بود که استارت‌آپ‌ها فعال شوند و شرکت آگه‌ پردازان هوشمند خیلی زود این خلا را پر کرد. دیوار حالا نه تنها قادر است به سرعت جنس‌های شما را بخرد یا بفروشد، بلکه می‌تواند برای شما شغل هم پیدا کند. در واقع ایده خامی که در سال 1392 به فکر مهندسان آگه پردازان هوشمند  رسید، حالا آنقدر پرورش یافته که متناسب با نیاز مخاطب هر روز تغییرات جدیدی می‌کند.

نحوه ثبت کالا در دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار در گذشته تنها می‌توانست با توجه به شهر انتخابی آگهی‌ها را نمایش دهد. در حال حاضر اما محله به محله هم می‌تواند خدمات ارائه دهد. تنها کافی است روی نقشه سایت یا اپلیکیشن محله مورد نظر خود را وارد کنید. اگر خریدار هستید که محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجوی کالا ثبت و همزمان محله را هم مشخص کنید. اما اگر فروشنده هستید، بهتر است کمی دقت کنید؛ جزئیات آنچه را که می‌خواهید آگهی کنید، به همراه تصویر و شماره تماس در قسمت ثبت رایگان آگهی بنویسید.

کالاهای سایت دیوار چه چیزی می‌تواند باشد؟

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، محصولات سایت دیوار دیگر لازم نیست حتما یک شی محسوس و قابل لمس باشد، بلکه آگهی‌های استخدام و کاریابی هم حالا در این سایت و اپلیکیشن دائما به روز می‌شوند. شرکت آگه پردازان هوشمند از آنجایی که چند موسس کارآفرین داشت پس از مدتی به فکر گسترش حیطه خود افتاد؛ خیلی زودتر از دیگر رقبایش. برای مثال در در ستون استخدام و کاریابی دیوار از مشاغل سرایداری تا مالی، حسابداری و حقوقی آگهی می‌شوند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/207