printlogo


در مجمع عادی سالانه هلدینگ ماهان چه گذشت؟
سوددهی ۲۲۷ میلیارد ریالی هلدینگ ماهان
سوددهی ۲۲۷ میلیارد ریالی هلدینگ ماهان
کد خبر: 2125
در مجمع عادی سالانه هلدینگ ماهان صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی ۹۸ در حالی به تصویب رسید که این شرکت توانست خود را از زیان یک هزار و ۹۵۵ میلیارد ریالی خارج کند.

در مجمع عادی سالانه صادق جاهدخطیبی مدیرعامل هلدینگ ماهان گزارش هیات مدیره را به استماع سهامداران شرکت رساند. وی در این گزارش به مقایسه عملکرد هلدینگ در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ پرداخت و گفت: هلدینگ ماهان درسال مالی ۱۳۹۷بیش از ۱۹۵۵میلیاردریال زیان داشت که با تدابیر اتخاذ شده دراقدامات اجرایی و مدیریتی در هلدینگ ماهان و شرکت‌های تابعه این رقم به سودی معادل ۲۲۷میلیاردریال در سال ۹۸ تبدیل شد.

وی با اشاره به این مطلب که این هلدینگ که طی سال قبل دستخوش تغییرات مدیران ومعاونان برای ارتقای سطح مدیریتی قرار گرفت، تصریح کرد:درسال گذشته اقدامات انجام شده درسه بخش کاربردی واساسی صورت گرفته که منجربه به‌دست آمدن موفقیت‌های بزرگ وشگرفی شده است که این اقدامات درسه بخش حوزه راهبری شرکت ها،حوزه توسعه کسب وکار وحوزه مالی انجام شده است. خطیبی مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه راهبری شرکتی در سال ۹۸ را شامل پیاده‌سازی سیستم جامع اطلاعاتی یکپارچه (ERP) در سطح شرکت‌های تابعه، برنامه‌ریزی پایش وکنترل عملیات شرکت‌های تابعه برای ایجاد رشد عملیات و سود، تدوین استراتژی شرکت گسترش صنایع ومعادن ماهان، ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر با استفاده ازسهم سنگ‌آهن معدن شماره ۲ با استفاده از زنجیره فولاد شرکت‌های هلدینگ، پیگیری اتصال مجتمع فولادصنعت بناب وشرکت احیا استیل بافت به شبکه ریلی کشور دانست.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2125