printlogo


جمشید ملارحمان به رئیس‌جمهور گزارش داد:
افتتاح ۱۴ طرح در گل‌گهر با سرمایه‌گذاری‌ ۱۶ هزار میلیارد تومان
افتتاح ۱۴ طرح در گل‌گهر با سرمایه‌گذاری‌ ۱۶ هزار میلیارد تومان
کد خبر: 2143
در جلسه تولیدکنندگان فولاد و پتروشیمی کشور با رئیس‌جمهور،جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به نمایندگی از شرکت‌های فعال در حوزه سنگ‌آهن، صحبت‌هایی در خصوص افزایش ظرفیت تولید محصولات زنجیره فولاد و توسعه‌های انجام شده در حوزه اکتشاف معادن و صنایع معدنی و زیربناها در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیان کرد.
جلسه تولیدکنندگان فولاد و پتروشیمی کشور با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.رئیس‌جمهور در این جلسه به افزایش تولید در حلقه‌های زنجیره فولاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمام حلقه‌های زنجیره فولاد از کنسانتره و گندله گرفته تا آهن اسفنجی، ظرف هفت سال گذشته، دو برابر شده و این خبر بسیار خوبی است.   
در این جلسه که مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فولاد و صنایع پتروشیمی حضور داشتند، ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به نمایندگی از شرکت‌های فعال در حوزه سنگ‌آهن، صحبت‌هایی در خصوص افزایش ظرفیت تولید محصولات زنجیره فولاد و توسعه‌های انجام شده در حوزه اکتشاف معادن و صنایع معدنی و زیربناها در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیان کرد.
وی در ادامه به آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج‌فارس نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا توسط شرکت گل‌گهر اشاره کرد. 
  ملارحمان با بیان اینکه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در سال جاری افتتاح ۱۴ طرح را در برنامه دارد که مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان با اشتغال حدود ۴۴۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم است، ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با این پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای‌ از رییس جمهور برای افتتاح این طرح‌ها دعوت کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2143