printlogo


۲۲ تا ۲۹ اسفند ماه در فروشگاه‌های سراسر کشور
آغاز تخفیف‌های ویژه «هفت سور» رفاه در کرمان
آغاز تخفیف‌های ویژه «هفت سور» رفاه در کرمان
کد خبر: 225
گروه اطلاع رسانی: جشنواره هفت روزه رفاه برای خرید نوروزی با نام «هفت سور» ۲۲ تا ۲۹ اسفند ماه در فروشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

علی صبری، مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اعلام این خبر گفت: در «هفت سور» کالاهای گوناگون با تخفیف‌های حداکثری به فروش می‌رسد و به اصطلاح «رفاه هر روز یک سور» برای همه ایرانیان دارد. وی با بیان اینکه «سور اول» ۲۲ اسفند ماه با فروش ویژه کالاهای شوینده، سلولزی و بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: سور دوم ۲۳ اسفندماه با فروش ویژه آجیل، شیرینی و خشکبار، سور سوم ۲۴ اسفندماه با فروش ویژه لوازم خانگی، سور چهارم ۲۵ اسفندماه با فروش ویژه اقلام سفر و پوشاک، سور پنجم ۲۶ اسفندماه با فروش ویژه میوه و لبنیات، سور ششم ۲۷ اسفندماه با فروش ویژه مواد پروتئینی و ۲۸ اسفندماه نیز سور آخر خواهد بود که جزئیات آن اعلام می‌شود.

صبری تاکید کرد: مشتریان می‌توانند در کنار بهره‌مندی از تخفیفات فوق العاده «هفت سور» با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک شانس برای برنده شدن ۷ دستگاه خودرو BISU T۳ داشته باشند.ضمنا مانند قرعه کشی‌های قبلی، مشتریان می‌توانند با افزایش امتیاز و خریدهای بیشتر یا نصب اپلیکیشن رفاه من، شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند. مدیر بازاریابی و برندینگ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه افزود:مشتریان برای شرکت در قرعه کشی بعد از خرید شماره موبایل خود را برای ثبت در سامانه باشگاه مشتریان رفاه به صندوقدارهای مستقر در فروشگاه‌ها ارائه دهند و اخبار جدید جشنواره «هفت سور» را از طریق سایت اینترنتی، اینستاگرام، تلگرام، اپلیکیشن رفاه من و آپارات رفاه در فضای مجازی دنبال کنند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/225