printlogo


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد
استقبال شرکت مس از طرح‌های نو در صنایع نانو و هایتک
استقبال شرکت مس از طرح‌های نو در صنایع نانو و هایتک
کد خبر: 2350
دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این‌که فلز مس پتانسیل و ارزش بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: شرکت مس به پشتوانه همت و تلاش پرسنل خدوم خود و حمایت‌های مسئولان، امسال شرایط خوبی را دارد و بدنه شرکت مس یعنی پرسنل آن با نشان دادن سطح بسیار خوبی از توانایی‌های خود علاوه بر ثبت رکوردهای تولیدی در پنج‌ماهه اول سال توانستند به لحاظ شاخص‌های عملیاتی و مالی در تراز بالایی در کشور قرار بگیرند که جا دارد از تک‌تک همکارانم در خانواده عظیم مس تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به استقبال این شرکت از طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه صنایع نانو و هایتک نیز افزود: باید تلاش شود با ورود به این حوزه‌ها شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای شرکت مس و کشور عزیزمان باشیم.

دکتر سعدمحمدی همچنین به طرح‌های توسعه شرکت مس اشاره کرد و افزود: سرعت انجام تمامی پروژه‌های توسعه باید برای تک‌تک ما مهم باشد چرا که علاوه بر مباحث مربوط به توجیه اقتصادی طرح‌ها، آنچه در این بین باید مدنظر قرار گیرد امر اشتغال‌زایی این پروژه‌ها در این شرایط حساس است. یقین بدانید بحث ایجاد اشتغال برای جوانان این مرزوبوم وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی تک‌تک ما در تمامی سطوح است؛ به‌نحوی‌که این امر دغدغه اصلی بنده در پیشرفت و تکمیل پروژه‌ها محسوب می‌شود و انشاالله با سرمایه‌گذاری شرکت مس و غیرت و تعصب پرسنل و شرکت‌های پیمانکاری شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به تصویب افزایش سرمایه در مجمع عادی عمومی سالیانه شرکت مس نیز گفت: این اتفاق خوبی است و سعی می‌کنیم انشالله به‌زودی از محل سود انباشته این افزایش سرمایه انجام شود.

دکتر سعدمحمدی به سرمایه‌گذاری شرکت مس برای ایجاد کمپ ورزشی در شهرستان ورزقان هم اشاره کرد و افزود: طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون می‌تواند تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کند. چنان‌چه تولید تنها 100 هزار تن کاتد در این منطقه، براساس قیمت امروز 130.000 میلیارد ریال گردش مالی را برای منطقه به ارمغان خواهد آورد که با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید این گردش مالی چه نقشی در توسعه و پیشرفت منطقه می‌تواند داشته باشد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2350