printlogo


با حضور شهردار کرمان،رونمایی شد
نخستین نمایشگاه تخصصی مجازی صنعت ساختمان کرمان
نخستین نمایشگاه تخصصی مجازی صنعت ساختمان کرمان
کد خبر: 2503
با حضور شهردار کرمان از نخستین نمایشگاه تخصصی مجازی صنعت ساختمان کرمان رونمایی شد.سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، ایجاد نمایشگاه‌های مجازی را بستری مناسب برای معرفی کالا و خدمات و راه‌کاری مناسب برای خروج از رکود اقتصادی دانست و گفت: با این اقدام تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات می‌توانند به‌راحتی با عضویت در این تارنما، توانمندی‌های خویش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، در حوزه‌های مختلف تهدیداتی به‌وجود آمده است؛ بنابراین، باید با برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
شهردار کرمان با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه‌های مختلف باید فرهنگ‌سازی شود، گفت: شهرداری در حوزۀ فرهنگی‌اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌ فضای مجازی به‌عنوان راه‌کاری مناسب، در مناسبت‌های مختلف به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازد.
عالم‌زاده افزود: با ایجاد بستر مناسب و استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توانیم گام‌های مؤثری در جهت رونق اقتصادی برداریم.
وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه مجازی می‌توانیم زنجیرۀ تولیدکننده، فروشنده و مصرف‌کننده را حفظ کنیم و از طریق ارتباط مجازی، در جهت توسعه و رنق اقتصادی به نتایج مطلوبی برسیم.
شهردار کرمان برگزاری نمایشگاه‌های مجازی را اقدامی ارزشمند در جهت تسهیل در تبادلات اقتصادی برشمرد و گفت: این اقدام در دورۀ پساکرونا نیز در کنار برنامه‌های حضوری می‌تواند تأثیرگذار باشد؛ ضمن اینکه یک بانک اطلاعاتی خوب و منسجم نیز برای مردم ایجاد می‌شود.
عالم‌زاده برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را عامل محرک اصلی برای توسعۀ صنعتی و تجاری دانست و گفت: با این اقدامات، امکان بازاریابی محصول در سطح کشور و فروش کالا یا خدمات به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برای متقاضیان فراهم می‌شود.
کرمان پیشگام استفاده از ظرفیت های مجازی در صنعت نمایشگاهی
مسئول امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌ها و همایش‌های هفتواد نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجادشده برای بسیاری از کسب‌وکارها، استفاده بهینه و درست از فضای مجازی می‌تواند کمک بسزایی برای صنایع استان و کشور باشد.
امید فدایی افزود: یکی از مزایای نمایشگاه‌های مجازی، ایجاد بانک اطلاعاتی است؛ ضمن اینکه با تبلیغات وسیع و غیرحضوری، انجام تبادلات برای مشتریان و بازارهای مصرف‌کننده نیز امکانپذیر خواهد شد.
وی با اشاره برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مجازی صنعت ساختمانِ کشور در کرمان گفت: کرمان به‌عنوان پیشگام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توانسته بستر خرید و فروش غیرحضوری را برای مشتریان فراهم آورد.
مسئول امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌ها و همایش‌های هفتواد افزود: در این نمایشگاه ٦٩ غرفه در ٢٤ رشتۀ مرتبط با صنعت ساختمان، با حضور
شرکت‌کنندگان از استان کرمان و سایر استان‌های کشور، به‌صورت پایگاه اینترنتی جامع، در زمینه معرفی محصولات و خدماتِ حوزۀ صنعت ساختمان فعالیت دارد.
فدایی ادامه داد: شرکت‌ها با حضور در این فضا، امکان معرفیِ حرفه‌ای تمام محصولات و خدمات را به تمام افراد جویای خدماتِ مرتبط، به‌دست می‌آوردند که موجب تسهیل در انجام تبادلات کالا یا خدمات می‌شود.
لازم به ذکر است؛ در حاشیۀ رونمایی از این نمایشگاه، شهردار کرمان به‌صورت مجازی از غرفه‌های نمایشگاه و انواع خدمات و محصولات ارایه‌شده، بازدید کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2503