printlogo


مدیرعامل شرکت مس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد
ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم مردم رفسنجان
ایجاد تصفیه خانه برای تامین آب شرب سالم مردم رفسنجان
کد خبر: 2698
دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان کرمان گفت: به دنبال ایجاد تصفیه‌خانه برای تامین آب شرب سالم با 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت دیگر مس کمک به بحث گردشگری است که در منطقه بیاض شهرستان انار کار در زمینه ایجاد دهکده گردشگری آغاز شده است اظهار داشت: همچنین مرکز نوآوری با مبلغ 29 میلیارد تومان را در رفسنجان ایجاد کردیم تا ایجاد صنایع های‌تک و نانو با ارزش افزوده بیشتر با حضور نخبگان استان دنبال شود که کار بی نظیری در استان کرمان است.

سعدمحمدی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت مس به عنوان معین توسعه افزود: در شهربابک، انار، رفسنجان و پاریز 100 میلیون تومان تسهیلات چهار درصد به 300 طرح کارآفرینی با همکاری بانک صادرات پرداخت خواهیم کرد تا ایجاد اشتغال صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: بیمارستان 55 تختخوابی شهدای مس را در رفسنجان افتتاح کردیم و تجهیز 40 تختخواب بیمارستانی با تجهیزات کامل در شهربابک انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مس بیان کرد: آگهی معدن کِروِر عنبرآباد هفته آینده در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ می شود تا با ایجاد کارخانه کنسانتره، منطقه جنوب استان در گردش مالی وضعیت بهتری پیدا کند.

وی در پایان گفت: معدن نوچون نیز در حال انجام کارهای نهائی است.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2698