printlogo


تاکید استاندار کرمان در دیدارِ مدیرعامل شستا؛
استقبال از سرمایه‌گذاری‌های اشتغالزا در کرمان
استقبال از سرمایه‌گذاری‌های اشتغالزا در کرمان
کد خبر: 2721
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان دیدار کرد.استاندار کرمان در این دیدارِ، تاکید کرد:از اجرای هر طرح اشتغالزایی در استان کرمان استقبال می‌کنیم.

دکتر فدائی در این دیدار با قدردانی از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به واسطه اجرای پروژه‌های جدید و مورد نیاز استان عنوان کرد: همکاری‌های لازم را در راستای اجرای این پروژه‌ها خواهیم داشت.
وی پیشنهاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان با توجه به ظرفیت‌های استان را مطرح کرد و افزود: پروژه‌های سرمایه‌‌گذاری تهیه و آماده کرده‌ایم که مجموعه‌ های سرمایه‌گذاری میتوانند وارد شوند.
استاندار کرمان گفت: از بانک‌ها واقعا ناامید هستیم، در تبصره ۱۸ سال قبل خیلی مبلغ کمی پرداخت شد و امیدی نداریم که بانک‌ها تامین اعتباری کنند.
فدائی افزود: استان آمادگی کامل را برای حمایت از سرمایه گذاران دارد.
رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی عنوان کرد: از اصلی‌ترین کارهای ما افزایش ظرفیت ۴۴ هزار تنی لاستیک بارز کرمان با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است که ۱۰ هزار تن آن بهمن ماه بهره‌برداری می‌شود و از اقتصادی‌ترین و مطلوب‌ترین پروژه‌هاست.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی کارخانه استیل‌کرد در سیرجان گفت: این پروژه حداقل یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.
رضوانی‌فر ادامه داد: در مس شهید باهنر نیز ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه داریم و ظرفیت بلااستفاده مانده دارد که می‌توانند به کار گرفته شوند.
وی افزود: پروژه خودروهای فوق سنگین و ماشین آلات تخصصی معادن نیز در دست داریم که شرکت آن و کنسرسیوم متشکل از مشتری‌های محصول اعم از گل‌گهر، مس، چادرملو، گهرزمین، و جهاد نصر شکل گرفته است.
وی گفت: بارز از بزرگترین صنایع استان کرمان است و به شکل جدی دچار چالش قیمت‌گذاری و منطقی کردن قیمت مواجه است، اگر بخواهیم این مجموعه تولید خود را با شتاب کنونی افزایش دهد، باید سودآوری آن هم مدنظر قرار گیرد و در کنار آن ما وظیفه افزایش سرمایه و تسهیلات را داریم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2721