printlogo


برای دومین سال پیاپی انجام شد؛
حضور قدرتمند «مس شهید باهنر» در همایش فلزات غیر آهنی
حضور قدرتمند «مس شهید باهنر» در همایش فلزات غیر آهنی
کد خبر: 2773
سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار در هتل المپیک تهران برگزارشد. در این دوره از نمایشگاه صنایع مس شهید باهنر،حضوری موثر و پر رنگ را در دومین سال پیاپی تجربه کرد.
جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و سعد محمدی مدیرعامل و انارکی محمدی رئیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از جمله بازدیدکنندگان غرفه صنایع مس باهنر بودند که با حضور در این غرفه از نزدیک با فعالیتهای این شرکت آشنا شدند. مجید ضیائی مدیر عامل مس باهنر دراین بازدیدها ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید و صادرات شرکت، آخرین دستاوردهای به دست آمده در زمینه های مختلف را تشریح  کرد.
شایان ذکر است صنایع مس شهید باهنر در نه ماهه نخست سال جاری که بعنوان جهش تولید نامگذاری َشده است ، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش تولید ، ۱۸ درصد افزایش فروش تناژی داخل و ۱۱۷ درصد افزایش صادرات داشته است.
گفتنی است در مدت برپایی این نمایشگاه که با حضور برخی از فعالان و متخصصان حوزه صنعت و معدن برگزار گردید نشست‌ها و میزگردهایی نیز پیرامون مسائل  و مشکلات صنایع معدنی برگزار شد که از جمله محورهای آن میتوان به جهش تولید، توسعه پایدار و متوازن و حذف موانع پیشِ رو، اکتشافات و فعالیت‌های اکتشافی مدرن،  بومی‌سازی، استفاده از ظرفیت‌های ساخت داخل و توسعه فناوری، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، ارزیابی سهم صنایع فلزات غیرآهنی در تولید ناخالص ملی، تکمیل زنجیره تولید و لزوم کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، تحولات اقتصاد جهانی و بازار صنایع غیرآهنی، ارزآوری و تحریم‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی و صنعتی و کرونا، پساکرونا و بازار فلزات غیرآهنی اشاره کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2773