printlogo


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان:
مهلت ثبت نام در سامانه سجام تمدید شد
مهلت ثبت نام در سامانه سجام تمدید شد
کد خبر: 2788
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: مهلت ثبت نام در سامانه سجام و احزار هویت سهام داران سهام عدالت تا پایان دی ماه تمدید شد.

حمید شیخ اسدی با اشاره به اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند فرصت دارند تا پایان دی ماه در این سامانه ثبت نام کنند، افزد: افرادی که در این مدت ثبت نام کنند از مزایای سهام خود بعد از تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: تمدید ثبت نام در سجام به منظور امکان پذیری مشارکت حداکثری سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق مالکان سهام با تایید وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور انجام شد.

شیخ اسدی از همه سهامداران استان کرمان درخواست کرد در فرصت ایجاد شده، تلاش کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترجیحاً به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بیان کرد: کسانی که برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام نکنند هرچند کماکان مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام (خرید و فروش سهام)، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و ... را نخواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری سهامداران سهام عدالت غیرمستقیم استان و با برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در آینده ای نزدیک، هیئت مدیره جدید شرکت را انتخاب کرد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2788