printlogo


استاندار کرمان،وزیر صمت و مدیرعامل صنایع مس ایران امضا کردند
تفاهم نامه ای برای توسعه رودبار جنوب
تفاهم نامه ای برای توسعه رودبار جنوب
کد خبر: 2821
اولین تفاهمنامه استانی احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی به امضای استاندارکرمان،وزیر صمت و مدیر عامل شرکت صنایع ملی مس ایران رسید.
این تفاهم نامه در وزارت صمت، با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت، دکتر علی زینی وند استاندار کرمان، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایران، معاون اقتصادی وزیر کشور، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیرصمت، تعدادی از مدیران شهرستان رودبار جنوب به امضا رسید و مسوولیت معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب به شرکت مس واگذار شد.
نشست مشترک با معاون اقتصادی وزیر کشور
در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان، وزیر صمت، نمایندگان جنوب استان و معاون اقتصادی وزیر کشور موانع تولید و سرمایه‌گذاری در شهرهای جنوب استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست استاندار کرمان بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی در کنار صنایع معدنی و تبدیلى در مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.
زینی‌وند گفت: ما به همه مدیران تکلیف می‌کنیم که نهایت همکاری را با معین‌های اقتصادی انجام دهند.
علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت نیز با تشریح دستاوردهای استفاده از توان بخش خصوصی در قالب مسوولیت‌های اجتماعی در استان خراسان رضوی و قلعه گنج و گلباف در کرمان، خواستار تسریع این الگو در سایر مناطق شد.
در این جلسه مقرر شد دکتر دین پرست معاون وزیر کشور و قائم مقام وزیر صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به اتفاق معاونان وزارت صمت به استان کرمان سفر کرده و‌ برای رفع چالش‌های موجود تصمیم‌گیری کنند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2821