printlogo


رشد دسته‌جمعی بازارها در هفته اول بهمن؛
خریداران کدام بازار بیشتر سود کردند؟
خریداران کدام بازار بیشتر سود کردند؟
کد خبر: 2889
بازارهای مالی در هفته اول بهمن با اقبال روبه‌رو شدند و بازدهی مثبتی را به ثبت رساندند. طلا با رشد بیش از سه درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت و بازار فلزات طلایی بیشترین افزایش قیمت را نسبت به دیگر بازارها از آن خود کردند...
طلا
طلا پربازده‌ترین بازار هفته اول بهمن شد.
خریداران طلای ۱۸ عیار که در روزهای اول بهمن می‌توانستند هر گرم از این فلز ارزشمند را به نرخ یک میلیون و ۳۵ هزار تومان بخرند، حالا در پایان روز نهم بهمن باید ۳۸ هزار تومان بیشتر هزینه کنند.
قیمت طلا در هفته‌ای که گذشت با رشد ۳٫۶ درصدی نسبت به هفته قبل به نرخ یک میلیون و ۷۳ هزار تومان رسید.
دلار
دلار در صرافی ملی ۵۵۰ تومان گران شد.
دلار که هفته گذشته در میانه کانال ۲۲ هزار تومان نوسان می‌کرد، در این هفته توانست کمی خود را بالا بکشد و با رشد ۲٫۴ درصدی خود را به کانال ۲۳ هزار تومان برساند.
قیمت دلار در پایان معاملات این هفته به نرخ ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
بورس
شاخص کل بازار سرمایه در این هفته ۲۴ هزار واحد رشد کرد و بازدهی دو درصدی داشت.
طبق داده‌های سازمان بورس، شاخص کل که در هفته قبل روی سطح یک میلیون ۱۸۳ هزار واحدی قرار گرفته بود با تحرکات صعودی خود وارد کانال یک میلیون ۲۰۰ هزار واحدی شد.
در پایان معاملات چهارشنبه این هفته، شاخص کل بازار سرمایه با قرارگیری روی سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی، اولین هفته بهمن را با بازدهی مثبت به پایان رساند.
سکه
قیمت سکه امامی در این هفته ۱۷۶ هزار تومان افزایش یافت.
براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز هر عدد سکه طرح جدید در هفته گذشته ۱۰ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان قیمت داشت که با رشد ۱٫۶ درصدی در این هفته به نرخ ۱۰ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان رسید.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2889