printlogo


در حکمی از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،انجام شد
معرفی مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه وآینده‌نگری
معرفی مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه وآینده‌نگری
کد خبر: 3048
در حکمی از سوی دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، بهنام سعیدی به سمت مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه وآینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی منصوب شد.
دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشستی که با حضور هیات رئیسه سازمان برگزار شد،گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه کشور مسائل اقتصادی و بهبود معیشت مردم است که این مهم در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که  به کرات تاکید شده و معظم له جهت تاکید و جهت‌گیری مناسب در این حوزه سال های اخیر را اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و ... نامگذاری نموده اند.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ گفت: لازم است در راستای منویات مقام معظم رهبری مسائل را عملیاتی تر دنبال کنیم و افزود: در این راستا مدیریت آموزش و پژوهش سازمان می تواند با دعوت از صاحب‌نظران و اساتید مطرح و برگزاری دوره‌های مثمرثمر نقش به سزایی در ارتقاء دیدگاههای توسعه استانایفا نماید.
 وی با قدردانی از مدیران سابق آموزش و پژوهش های توسعه وآینده نگری سازمان و کلیه همکاران مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه وآینده نگری خاطرنشان کرد: لازم است با نگاه کارشناسی و بلندمدت در حوزه آموزش های کاربردی و باکیفیت ضمن ارتقاء مهارت ، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم آوریم.
رودری گفت: وظیفه تک تک همکاران سازمان به لحاظ تدوین و پیشنهاد برنامه های کاربردی جهت تصمیم گیری مدیریت ارشد استان بسیار خطیر و تصمیم سازی و راهبری توسعه استان را یکی از رسالت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دانست.
شایان ذکر است پیش از این بهنام سعیدی ریاست گروه های اقتصادی و مشارکت های مردمی و همچنین حساب های منطقه ای سازمان را بر عهده داشته است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3048