printlogo


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
۶۰ درصد منابع اشتغالزایی روستایی نهادهای حمایتی پرداخت شده است
۶۰ درصد منابع اشتغالزایی روستایی نهادهای حمایتی پرداخت شده است
کد خبر: 337
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: از مجموع کل منابع تخصیص یافته برای اشتغال روستایی حوزه‌های حمایتی حدودا بیش از ۶۰ درصد پرداخت شده که باید این موضوع تسریع شود.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در تشریح جلسه نظارتی  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت جذب یک و نیم میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی جهت توسعه اشتغال روستایی و عشایری، گفت: در نشست امروز گزارش‌های ارائه شده حاکی از این بود که اقدامات کمیسیون اقتصادی در سال گذشته نتیجه و اثر مثبت داشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان طرح‌های مصوب و پرداخت‌ها به طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری به شدت جهش داشته است، تصریح کرد: از مجموع کل منابع تخصیص یافته برای اشتغال روستایی حوزه‌های حمایتی حدودا بیش از 60 درصد پرداخت شده که باید این موضوع تسریع شود.

ئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نشست امروز کمیسیون توافق شد که حداکثر تا یک ماه آینده کلیه طرح‌های مصوب توسط بانک‌ها کارشناسی قطعی و پرداخت آنها انجام شود به نحوی که تا یک ماه آینده بیش از 90 درصد تعهدات مربوط به حوزه تسهیلات مشاغل روستایی که براساس قانون در نظر گرفته شده است عملیاتی شود./

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/337