printlogo


مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان:
مشوق های قانونی در انتظار صاحبان چاه های کشاورزی
مشوق های قانونی در انتظار صاحبان چاه های کشاورزی
کد خبر: 345
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت : کشاورزانی که از 15 خرداد تا 15 شهریورماه برای امضای تفاهم نامه و خاموش کردن چهار ساعته موتور پمپ ها از 24 ساعت شبانه روز با شرکت توزیع برق جنوب استان قرارداد را امضا کنند، مشوق هایی در نظر گرفته شده است.
عبدالوحید مهدوی نیا افزود : با توجه به دستورالعمل‌های مربوط، در صورتی‌که مشترکان کشاورزی، امسال همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند هیچ مبلغی بابت صور‌تحساب برق مصرفی خود در طول یک ماه پرداخت نخواهند کرد و از 200 تا 174 هزار تومان را هم به عنوان هزینه تشویقی، دریافت می کنند.
به گفته وی سال گذشته 77 درصد مشترکان برق در جنوب استان کرمان با شرکت توزیع نیروی برق قرارداد امضا کردند و به آنها بیش از یک میلیارد تومان مشوق های قانونی ارائه شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان هم از امضای تفاهم نامه بهره وری مناسب از برق کشاورزی بین سازمان جهاد کشاورزی، شرکت توزیع برق و خانه کشاورز جنوب استان در جیرفت خبر داد و گفت: هفت هزار چاه کشاورزی برقی در جنوب کرمان وجود دارد.
سعید برخوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به امضای تفاهمنامه بهره وری مناسب از برق کشاورزی، از ظرفیت کارشناسان پهنه کشاورزی در جنوب استان و مراکز خدمات کشاورزی در مراکز دهستان ها برای ترویج و تشویق کشاورزان برای ملحق شدن به این تفاهم نامه و استفاده از مشوق ها اقدامات میدانی انجام می شود.
جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، بیش از یک سوم مساحت استان را به خود اختصاص داده است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/345