printlogo


با حضور دکتر پورمند؛مدیرعامل؛
یکصدو چهارمین جلسه تولید میدکو، برگزار شد
یکصدو چهارمین جلسه تولید میدکو، برگزار شد
کد خبر: 354
با حضور مدیرعامل میدکو ،جلسه تولید این هلدینگ بزرگ معدنی و فولادی برگزار شد.
یکصد و چهارمین جلسه تولید با حضور دکتر پورمند مدیرعامل میدکو و مدیران و مشاوران در تهران، کرمان و اصفهان، مدیران عامل و مدیران مجتمع های تولیدی از محل مجتمع ها به صورت همزمان در دفترها و کارخانه های واقع در تهران، کرمان، اصفهان و همدان با برقراری ارتباط تصویری برگزار شد..
در این جلسه گزارش های تولید، مالی ( ریالی و ارزی) ، بازرگانی و انبارهای شرکت های زیر مجموعه میدکو، ارائه شد.
این جلسات به طور منظم هر دوهفته یکبار برگزار می شود.
بازدید از کارخانه تولید سازه های فلزی سنگین و بتنی ماناساز آبیک
دکتر پورمند از کارخانه تولید سازه های فلزی سنگین و بتنی شرکت ماناساز آبیک بازدید و وضعیت تولید و پیشرفت این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.
شرکت ماناساز آبیک از زیرمجموعه های شرکت میدکو با 2 کارخانه تولید سازه های فلزی سنگین و بتنی و مجتمع تولیدی نما، درب و پنجره آلمینیومی و UPVC آلومتاب مشغول فعالیت می‌باشد.
نشست روابط عمومی های میدکو با دکتر پورمند
در این دیدار که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی روز شنبه 21 اردیبهشت 98 در ستاد میدکو و از طریق برقراری ارتباط تصویری با کرمان و همدان برگزار شد دکتر پورمند ضمن تبریک ماه مبارک رمضان فرمودند: فعالیت های روابط عمومی در شرکت ها با برنامه ریزی بهتر، دانشی تر و هوشمندانه تر انجام می‌شود  و این یعنی فعالیت ها دارای  جهت مناسبی است.
مدیرعامل هلدینگ میدکو در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مخاطب شناسی اشاره کرد و افزود:  مخاطب شناسی و ذوق هنری در روابط عمومی بسیار مهم است و ارائه لذت بخش و هنرمندانه یک موضوع بسیار اهمیت دارد.وی در ادامه به اهمیت تشریفات در حوزه بین الملل اذعان داشت و تشریفات بین الملل را اولویت نخست کارهای روابط عمومی دانست.
دکتر پورمند در پایان تأکید کرد:  روابط عمومی باید روحیه امید را نشان دهد و کارکنان روابط عمومی باید نمونه ای از امیدآفرینی باشند و ذهنی مثبت و امیدآفرین داشته باشند.
در ابتدای این دیدار دکتر فیلسوفیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل میدکو، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته در قالب یک فیلم ارائه کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/354