printlogo


توسط شرکت «توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان»،رقم خورد
کسب رتبه دوم کشوری در حوزه برق رسانی به روستاهای فاقد برق جنوب کرمان
کسب رتبه دوم کشوری در حوزه برق رسانی به روستاهای فاقد برق جنوب کرمان
کد خبر: 381
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: این شرکت در سال ۹۷ با برق رسانی به ۴۱ روستا فاقد برق، رتبه دوم را در این زمینه بین شرکت های توزیع کشور کسب کرده است.
کرامتی افزود: کسب این رتبه برای پنجمین بار متوالی در بین ۴۰ شرکت توزیع نیروی برق در کشور توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان اخذ شده است.

کرامتی با اشاره به محرومیت زدایی و افزایش سطح رفاهی مردم، برقرسانی به مناطق محروم را جزو زیرساخت های اولیه زندگی کنونی برشمرد و گفت: در این راستا در دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۷ جهت برقرسانی به ۶۲۱۲ خانوار که در ۴۳۹ روستای فاقد برق سکونت داشته اند مبلغ ۵۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است و این امر تا زمان برقرسانی به تمامی روستاهای فاقد برق که حائز شرایط برقرسانی باشند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت از لحاظ تعداد کل روستاهای برق دار شده تا پایان سال ۹۷ به تعداد ۳۷۶۳ روستا حائز رتبه دوم و همچنین از لحاظ تعداد کل روستاهای برق دار شده از طریق انرژی های نو به تعداد ۳۳ روستا موفق به کسب رتبه اول شده است.

شایان ذکر است که مهندس مهدوی نیا؛ مدیرعامل شرکت برق جنوب کرمان نیز ضمن تشکر از کلیه همکاران و مجریان طرح ها این موفقیت را حاصل تلاش جمعی  در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی  عنوان کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/381