printlogo


شوک به شورای شهر کرمان؛
«معصوم زاده» استعفا کرد/هفته آینده رای گیری نهایی
«معصوم زاده» استعفا کرد/هفته آینده رای گیری نهایی
کد خبر: 386
ماه بانو معصوم زاده از عضویت در شورای شهر کرمان استعفا کرد.
"ماه بانو معصوم زاده"  در جلسه شورای شهر کرمان اظهار کرد: شورا جایگاه امانت به جهت خدمت به مردم است و بنده به همین امید وارد شدم و در دو سال گذشته همه تلاش خود را انجام دادم.
وی افزود: اساس شورا غیرحزبی بودن است و مبنای عملکرد شورا همکاری، همدلی و براساس شورایی رفتار کردن است و در چنین فضایی همه می توانند خیلی خوب کار کنند و کسانی که آمده اند، می خواهند برای مردم کار کنند.
معصوم زاده تصریح کرد: ما نماینده شهرداری و ارگان خاصی نیستیم و ما نماینده کل مردم هستیم و نگاه ما نباید غرض ورز یا حزبی باشد و در کمیسیون بهداشت و سلامت نگرش بهداشتی و سلامت جسم و روان داشتیم و هر کار می خواستیم انجام بدهیم، در همین راستا بود.
وی در ادامه بیان کرد: انتظار این است که شهردار توانایی داشته باشد برنامه های خود را که ابتدای کار اعلام کرده، به اجرا گذاشته و هم اینکه دنبال منابع پایدار مالی باشند.
عضو شورای شهر کرمان گفت: مهم ترین مسئله ما در سال جاری اشتغال بود وانتظار می رفت همه همکاری کنند تا مردم تولید بیشتری داشته و مردم بیشتر کار کنند و افزایش درآمدهای شهرداری نباید مانع درآمدهای مردم بشود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت مردم چیزی نبود که بشود از آن بگذریم، تصریح کرد: برای احداث پل عابر پیاده مقابل بیمارستان شهید باهنر کرمان 15 جلسه تشکیل دادیم و پیگیری کردیم زیرا به دلیل حجم بالای عبور و مرور در این محل که مرکز ترومای شهر و استان کرمان است و مهم ترین عامل مرگ و میر در کرمان، تصادفات است.
معصوم زاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: بنده به شهردار رای ندادم زیرا ایشان قبلا کار اجرایی نکرده بود و به همین دلیل شاهد تناقضات رفتاری در اجرای برخی برنامه های شهری هستیم.
وی با اعلام استعفای خود از شورای شهر کرمان گفت: امیدوارم با رفتن من شورا ثبات بیشتری بگیرد و بتوانیم در وظایف تعیین شده برای شورا موفق باشیم. هیئت رییسه واقعی در جامعه اسلامی مردم هستند و باید نظر آنها سنجیده شود.
این عضو شورای شهر کرمان گفت: تصمیم گرفتم این جایگاه را به نفر بعدی به جهت همگن بودن با شورا واگذار کنم. من در این دو سال نهایت تلاشم را انجام دادم اما به اهداف مد نظر در این دو سال در شورای شهر کرمان نرسیدم.
 وی با اشاره به اینکه حرف زدن خیلی راحت است اما باید تضمین اجرای آن وجود داشته باشد، افزود: درخواست می کنم شهردار بار دیگر برنامه پیشنهادی خود را ورق بزند و ببینیم چند درصد آنها محقق شده و چقدر پیش رفته ایم.
معصوم زاده اظهار کرد: نامه های زیادی به امضای رییس شورا به شهرداری ارسال شده و 29 نامه پاسخ داده نشده دارم و به دلیل یکسری مسائل دیگر استعفای خود را از شورای شهر کرمان اعلام می کنم و امیدوارم رای مثبت داده شود تا بتوانم در عرصه های دیگر مفید باشم زیرا هر کدام از ما یک بار زندگی می کنیم و باید جایی که می توانیم خدمت کنیم، فعالیت کنیم.
وی در پاسخ به نظرات اعضای شورا مبنی بر اینکه آیا استعفاء در راستای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی است؟ گفت: فعلا بنده هیچ تصمیمی برای ورود به عرصه سیاسی دیگری ندارم و این استعفا خالی کردن عرصه نیست و بلکه این است که جابه جایی با فرد دیگری است تا به دلیل تناسب با شورا بهتر کار کنند
معصوم زاده همچنین تصریح کرد: برنامه زندگی من این است که در یک بار فرصت زندگی قرار نیست هر کاری انجام بدهیم و من یک پزشک هستم و فکر می کردم در شورا خیلی کارها را می توانم انجام بدهم و فکر می کردم تلاش های دوره قبل را به نتیجه برسانم و طرح ها را تمام کنم که به هر دلیلی به این هدف نرسیدم.
وی افزود: اکنون نیز با خروج از شورا می توانم در عرصه های دیگر موثرتر باشم و مطمئن هستم در خدمت به مردم در بیرون از شورا قطعا موفق تر  خواهم بود.
 در این جلسه درباره استعفای دکتر ماه بانو معصوم زاده عضور شورای شهر کرمان رای گیری شد که از اعضای حاضر در جلسه، 5 رای مخالف، 5 رای موافق و یک رای ممتنع بود و مقرر شد در جلسه هفته آینده شورای شهر (که ساعت 10 صبح روز یکشنبه برگزار می شود) مجددا درباره استعفای دکتر معصوم زاده رای گیری شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/386