printlogo


«کرمان لند» از ششم تا دهم خرداد 98 برگزار می کند
اجرای نخستین «فم تور» کرمان
اجرای نخستین «فم تور» کرمان
کد خبر: 404
«کرمان‌لند» می خواهد با برگزاری «فم تور» اقدام به تولید محتوای مناسب فضای مجازی درباره معرفی کرمان کند و برای این کار علاوه بر فعلان حوزه گردشگری، از اهالی رسانه هم برای شرکت در این تور دعوت کرده‌است.
«فم تریپ» یا «فم تور» سفر ارزان یا رایگانی است که در آن از متخصصان صنعت گردشگری همچون عکاسان،تور لیدرها،بلاگرها،روزنامه نگاران و مشاوران سفر بهره می گیرند تا به معرفی یک شهر و جاذبه ها و دیدنی های آن بپردازند.«فم تورها» با ویژگی هایی همچون «الهام گرفتن»، « تجارب سفر» و « تولید محتوا» برای صنعت گردشگری،گردشگران و برگزارکنندگان تورها اهمیت زیادی دارند.
بنا به اعلام « کرمان لند»هدف فم تور کرمان٬آشنایی مردم با طبیعت منحصربه فرد استان کرمان و تغییر تصویر ذهنی عمومی مردم نسبت به گرم و خشک و کویری بودن استان است.
کرمان‌لند تلاش می‌کند تا این استان را با کمک فعلان فضای مجازی به عنوان استانی چهارفصل به افکار عمومی معرفی کند.
از این رو در اولین فم تور کرمان‌لند بیش از ۲۰ شخصیت تاثیرگذار در شبکه‌های مجازی اینستاگرام و توییر و همچنین گروهی از خبرنگاران در مدت چهار روز از مناطق٬ ‌کرمان٬ ‌بردسیر٬ بافت٬ رابر و هنزا بازدید خواهند کرد.
فم تور لند‌این‌کرمان با مهیا کردن امکانات حمل ونقلی و اقامتی به تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی  این فرصت را می‌دهد تا با مقاصد تابستانی کرمان٬ فرهنگ محلی مردم و زیرساخت های گردشگری این منطقه آشنا شده و این اطلاعات را با سرعت بیشتری در اختیار علاقه‌مندان بگذارند.
لند‌این کرمان به عنوان اولین فم تور گروه کرمان‌لند از ششم تا دهم خردادماه برگزار خواهد شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/404