printlogo


شرکت خودروسازان بم اعلام کرد
شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت ویژه تیر 98
شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت ویژه تیر 98
کد خبر: 572
شرکت خودروسازان بم شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت را اعلام کرد. قیمت قطعی این خودرو 125میلیون تومان با موعد 30 روزه خواهد بود.

پیش پرداخت این خودرو در این طرح 80 میلیون تومان با تسهیلات 45 میلیون تومانی پیش بینی شده است. طرح فروش جیلی GC6 اکسلنت تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت و سند خودرو نیز تا پایان بازپرداخت تسهیلات در رهن شرکت خودروسازان بم بوده و سند فاکتور فروش خودروها تا پایان تسویه حساب نزد شرکت خودروسازان بم خواهد ماند.

شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت :

 

فروش جیلی GC6 اکسلنت

خودروسازان بم شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت ویژه تیر 98 را اعلام کرد [به‌روزرسانی]

طبق بخشنامه جدید خودروسازان بم، قیمت مصوب این خودرو 152 میلیون ‌تومان و موعد تحویل نیز 31 روزه اعلام شده است. همچنین در این طرح جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل یک درصد محاسبه خواهد شد. آخرین قیمت اعلام ‌شده جیلی GC6 توسط خودروسازان بم در اردیبهشت‌ماه 98، 145 میلیون تومان بود که اکنون با افزایش 7 میلیونی به 152 میلیون تومان رسیده است. طبق اعلام این شرکت سند خودرو تا پایان باز پرداخت تسهیلات در رهن شرکت خودروسازان بم است و سند فاکتور فروش خودروها تا پایان تسویه حساب نزد شرکت خواهد ماند.

جیلی GC6 اکسلنت داراى پیشرانه 1498 سی‌ سی تنفس طبیعی است، که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 105 اسب بخار در دور 6200 و بیشینه گشتاور 145 نیوتن ‌متر در دور 4200 است و این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار ساخت شرکت JATCO ژاپن به محور جلوی این خودرو منتقل می ‌شود.

 

فروش جیلی GC6 اکسلنت

جیلی GC6 اکسلنت دارای تجهیزاتی مانند دو کیسه ایمنی هوا (راننده و سرنشین)، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ روشنایی در روز، سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی 8 اینچی و قابلیت اتصال تلفن همراه، آینه‌‌ های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و سنسور دنده عقب است.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/572