printlogo


سرپرست جدید میراث فرهنگی و گردشگری کرمان در نشست معارفه خود تاکید کرد؛
توسعه گردشگری استان کرمان با مشارکت بخش خصوصی
توسعه گردشگری استان کرمان با مشارکت بخش خصوصی
کد خبر: 630
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه داشتن تعامل سازنده با بخش خصوصی در اولویت است، گفت: باید توسعه صنعت رو به رشد گردشگری را جدی گرفت و فراتر از حرف به آن عمل کرد.
 "فریدون فعالی" در آئین معارفه خود به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، اظهار کرد: حضور بخش خصوصی در کنار اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از الزامات است و به دنبال توسعه و رونق صنعت گردشگری این استان با مشارکت و تعامل سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم و از آنها برای به ثمر رسیدن پروژه ها حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمانی فرابخشی است و باید در سایه نظم، تعامل و همکاری و با بهره گیری از مباحث کارشناسی فعالیت کند، افزود: داشتن زمانبندی در اجرای طرح‌ها و پروژه های سازمانی، بسیار تاثیرگذار است که باید در اولویت کارها قرار گیرد.

فعالی با تاکید بر اینکه سازمان میراث‌فرهنگی 3 وظیفه مهم در کنار سایر وظایف خود برعهده دارد، گفت: داشتن تعامل سازنده با بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان، در جهت توسعه صنعت گردشگری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: لازمه توسعه گردشگری انجام مأموریت های تاثیرگذار در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که موفقیت در این ماموریت ها منوط به تلاش و برنامه ریزی مناسب است.

فعالی با بیان اینکه تحقق اهداف صنعت گردشگری به عنوان مهمترین محور توسعه استان کرمان نیازمند همدلی و هم افزایی بین بخشی است، افزود: باید توسعه این صنعت رو به رشد را جدی گرفت و فراتر از حرف به آن عمل کرد.

وی با تاکید بر تسریع در عملیاتی کردن طرح‌ها و پروژه های صنعت گردشگری استان کرمان، خاطرنشان کرد: از امروز توفیق خدمتگزاری به مردم خطه کریمان را پیدا کرده ام که امیدوارم با همکاری فعالان بخش خصوصی، دوستداران میراث فرهنگی و کارشناسان و مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان بتوانم در رشد و رونق حوزه های مرتبط سهمی داشته باشم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/630