printlogo


رییس ستاد انتخابات استان خبر داد:
برگزاری انتخابات مجلس در 9 حوزه اصلی و 14 حوزه فرعی استان کرمان
برگزاری انتخابات مجلس در 9 حوزه اصلی و 14 حوزه فرعی استان کرمان
کد خبر: 704
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و رییس ستاد انتخابات استان گفت: اغلب مراحل انتخابات مجلس 98 در کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود و ستاد انتخابات استان کرمان نیز پیش بینی های لازم را برای پوشش الکترونیکی این انتخابات تدارک دیده است.
"محمد صادق بصیری" در اولین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور استاندار کرمان افزود: انتخابات مجلس 98 روز دوم اسفندماه در 9 حوزه انتخابیه اصلی، 14 حوزه انتخابیه فرعی در سطح استان کرمان برای انتخاب 10 نماینده مردم برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم برای وزارت کشور تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه در اولین جلسه ستاد مورد تأکید همه اعضاء قرار گرفت و گزارشی از فعالیت تمامی کمیته های ستاد به دکتر فدائی استاندار ارائه شد.
بصیری با بیان اصول مصرح قانون اساسی درباره اداره کشور و نقش آرای عمومی در این زمینه اظهار کرد: طبق مقررات و پیش بینی های صورت گرفته، اغلب مراحل انتخابات مجلس 98 در کشور به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و لازم است تمامی زیرساخت های پوشش الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ و مسئولیت ها مشخص شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: با هدف برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر انتخابات، در اولین جلسه ستاد بر تعامل هیأت های نظارت و اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات تأکید شد و انشاالله شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس خواهیم بود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/704