printlogo


با حضور مدیرعامل،بررسی شد
تجربیات «برق جنوب کرمان» در زمینه حذف قبوض کاغذی برق
تجربیات «برق جنوب کرمان» در زمینه حذف قبوض کاغذی برق
کد خبر: 751
در نشستی با حضور مهندس مهدوی نیا مدیرعامل و معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان و همچنین مدیران عامل ،معاونان و مدیران شرکت های توزیع کشور که از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست مشارکت داشتند،تجربیات برق جنوب کرمان در زمینه حذف قبوض کاغذی برق مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس مهدوی نیا،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان،در این نشست، تجربیات حذف قبوض کاغذی را ارئه کرد و گفت: این شرکت برای حذف قبوض کاغذی از چندین ماه قبل زیر ساخت های لازم را فراهم کرده و برای اجرایی شدن این طرح اقدامات لازم از جمله راه اندازی پنل ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۰۸۰۰۰، ارتقاء سرعت پنل ارسال پیامک برای خدمت رسانی بهتر، ایجاد کدهای دستوری پیامکی، راه اندازی خدمات الکترونیک در پرتال شرکت  و ... را انجام داده است.
وی افزود: از سال ۹۵ تا کنون ۹۲درصد شماره تلفن همراه مشترکین این شرکت جمع آوری شده و با راه اندازی پنل ارسال پیامک، قبض مشترکین از ابتدای تیر ماه به صورت پیامک برای ایشان ارسال می گردد.
مهدوی نیا در ادامه تصریح کرد: ادارات دولتی نیز می توانند فایل PDF قبض برق مصرفی خود را از طریق پورتال شرکت، اپلیکیشن و یا دفاتر پیش خوان دریافت نمایند.
وی بیان کرد: این شرکت برای حل برخی از مشکلات و ارتقاء کیفیت خدمات مشترکین، بصورت هفتگی جلساتی را به صورت ویدئو کنفرانس با تمامی مدیریت های برق شهرستان های تحت پوشش خود برگزار و مشکلات موجود را بررسی و اقدامات لازم را جهت برطرف نمودن آنها در دستور کار قرار می دهد.
درپایان این نشست مدیران و معاونان سایر شرکت های توزیع که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند نیز نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در خصوص اطلاع رسانی به مشترکین در زمینه حذف قبوض کاغذی برق ارائه کردند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/751