printlogo


دوره تازه تحول و توسعه در «فباهنر» با مدیریت «مجید ضیایی»؛
مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر معرفی شد
مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر معرفی شد
کد خبر: 840
پس از گمانه زنی های متعدد و گذشت چندماه از بازنشستگی امینی مدیرعامل سابق شرکت مس شهید باهنر و سرپرستی چند ماهه‌ی علینقی بر این شرکت، سرانجام هلدینگ صدر تامین شستا،مجید ضیایی از مدیران جوان و با سابقه‌ی کشور را به عنوان مدیرعامل این شرکت مهم بورسی،انتخاب و معرفی کرد.
ضیایی سابقه مدیرعاملی شرکت‌های زمزم کرمان، شیشه‌سازی مینا، فولاد کاوه شرق و معاونت چندین شرکت صنعتی و معدنی همانند فولاد کاوه جنوب کیش را در کارنامه خود دارد.
ضیایی که در دو دهه گذشته سوابق درخشانی در شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و صندوق بازنشستگی کشوری داشته و دارای مدرک دکتری حرفه‌ای مدیریت اجرایی DBA است، در دوره ای طولانی به عنوان مدیرعامل شرکت زمزم کرمان سوابق ارزشمند و فعالیت‌های تحول‌گرایانه‌ای از خود به جای گذاشته است. این گزارش می افزاید تحول در ساختار تولید ،فروش و نیروی انسانی شرکت زمزم کرمان و سایر مجموعه‌های تحت مدیریت ضیایی نشان از روحیه نوآوری‌ و توانمندی مدیریتی وی دارد.
در مراسم معارفه ضیایی که با حضور عبودی و لطیفی از شرکت صدر تأمین و هیأت مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر در محل دفتر مرکزی  انجام شد، از تلاش های امینی کافی آباد درطول دوران مدیرعاملی و علینقی پور در دوران تصدی سرپرستی شرکت، قدردانی شد.در ادامه این مراسم، ضیایی نیز با تشکر از زحمات تمامی مدیران و کارگران پرتلاش شرکت صنایع مس شهید باهنر، اهداف و سیاست های پیش روی این شرکت را تبیین کرد.
بر اساس این گزارش،مدیرعامل جدید شرکت در اولین روز شروع فعالیت در مسوولیت جدید، با سفر به کرمان  وحضور در مجتمع مس باهنر طی بازدید از خطوط تولید و واحدهای مختلف جنبی ، از نزدیک با کارگران و کارکنان  این شرکت آشنا و در نشستی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان مس شهید باهنراعلام داشت : مجموعه مس شهید باهنر در حال حاضر در زمینه تولید محصولات متنوع  و نیز در زمینه بازار سرمایه از اقتدار کافی برخورداراست و جا دارد از همه تلاش های انجام شده تا به امروز قدردانی شود.
شرکت صنایع مس شهید باهنرکرمان با بیش از 30 سال سابقه ، در زمینه تولید محصولات مسی و آلیاژهای مس از قبیل : انواع ورق، تسمه، لوله ، مفتول و مطلس ( پولک سکه ) فعالیت  می کند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/840