printlogo


با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی انجام شد؛
بهره برداری از کارخانه کنستانتره سنگ‌آهن سیریز
بهره برداری از کارخانه کنستانتره سنگ‌آهن سیریز
کد خبر: 8500
کارخانه کنتسانتره سنگ آهن سادات سیریز در شهرستان زرند با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.مدیر مجتمع سنگ آهن سادات سیریز گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث شده است...
وزیر کشور در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سادات سیریز افزود: صمیمانه از همه افرادی که چنین مجموعه‌هایی را در کشور ایجاد و برای اشتغال جوانان، سربلندی و توسعه کشور تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه کارخانه کنسانتره سادات سیریز یک میلیون تن است که برای حل مشکل گاز کارخانه و افزایش تولید با وزیر نفت مذاکره خواهیم کرد تا تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.
وزیر کشور تاکید کرد: فرماندار زرند درخواست‌هایی مطرح کرد که حتما مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی و برای رفع آن‌ها تلاش خود را خواهیم کرد.
وحیدی افزود: دولت با همه توان پشتوانه کارآفرینان و تولیدکنندگان است.
فرماندار زرند نیز بیان کرد: کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سیریز زرند مجموعه دانش بنیان است که ساختار آن توسط بچه‌های ایرانی طراحی و اجرا شده است.
سیدرضا حسینی نژاد افزود: در بحث گاز برای مجتمع کنسانتره سنگ‌آهن مشکل داریم که امیدواریم با کمک‌های وزیر کشور حل شود.
وی اظهار داشت: در بحث آبرسانی و جاده‌های روستایی برای رضایتمندی مردم تلاش کردیم، اما جاده‌های بین معادن و کارخانجات دوبانده نیست و تلفات جاده‌ای می‌گیرد، تقاضا داریم از ۱۵ درصد حقوق معادن برای زیرساخت‌های شهرستان استفاده کنیم.
فرماندار زرند با توجه به ترددخودرو‌های قاچاق مواد مخدر و سوخت در جاده زرند به سمت بافق یزد، تور بازرسی در این منطقه ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، مدیر مجتمع کارخانه کنستانتره سنگ آهن سادات سیریز گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث شده است.
سعید مطهری افزود: با بهره برداری از این کارخانه ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.
وی تاکید کرد: کارخانه کنستانتره سنگ آهن سیریز توسط متخصصان داخلی و در مدت سه سال بومی سازی شده است.

 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/8500