• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
گزارش کوین تلگراف؛

قطر چه نقشه ای برای بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

در فضای مجازی زمزمه‌هایی درباره تصمیم قطر برای سرمایه‌گذاری هنگفت در خرید بیت‌کوین وجود دارد. یک کارشناس درباره این موضوع با کوین تلگراف مصاحبه کرده است...

یک مدیر مالی محلی به کوین تلگراف اعلام کرده زمزمه‌ها درباره خرید چشمگیر بیت‌کوین از سوی سازمان سرمایه‌گذاری قطر بعید است که به واقعیت تبدیل شود.
براساس گزارش کوین تلگراف، پیام‌هایی که در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود، حاکی از آن است که صندوق ثروت دولتی قطر به زودی 500 میلیارد دلار را به شکل بیت‌کوین به پرتفوی خود اضافه خواهد کرد.
با این حال، این مدیر مالی اعلام کرده احتمال ورود چنین سرمایه‌ای به بیت‌کوین پایین است زیرا دارایی‌های دیجیتال جزئی از استراتژی سازمان سرمایه‌گذاری قطر نیست. او اعلام کرده: «فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها این اتفاق بیفتد زیرا صندوق ثروت دولتی قطر دارای استراتژی سرمایه‌گذاری متنوعی است و سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و دارایی‌‌های مختلف برای کاهش ریسک و جذب فرصت‌ها در بازارها و صنایع مختلف، استراتژی اصلی این صندوق است
به گزارش اکوایران، با وجود اینکه قطر یک کشور ثروتمند است، رویکرد این کشور نسبت به ارزهای دیجیتال محدود است. شرایطی که در داخل قطر برای دارایی‌های دیجیتال وجود دارد هنوز با یک نظارت محتاطانه همراه است زیرا تجارت کریپتو در این کشور در سال 2018 ممنوع شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10835
اخبار مرتبط
نظرات شما