• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
20 درصد رشد در درآمد عملیاتی؛

مجمع «حگهر» 7 تومان سود تقسیم کرد

امروز 9 خرداد، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان با حضور ۸۰ درصد سهامداران برگزار شد. برگزار شد. گهرترابر در انتهای مجمع 7 تومان سود نقدی تقسیم کرد...

مدیرعامل شرکت گهرترابر در این مجمع گفت : ما 20 درصد رشد در درآمد عملیاتی و  5 درصد رشد در سود خالص داشته ایم که دلیل این عملکرد و کاهش در درآمد ریلی به دلیل تعمیرات اساسی 500 دستگاه در سال گذشته بوده است . او افزود: ما از 700 دستگاه حدود 500 دستگاه را برای تعمیرات اساسی فرستادیم و با وجود اینکه بسیاری از دستگاه ها برای تعمیرات رفته بود، کاهش ما فقط 28 درصد بوده است و برای سال آینده واگن های ما کاملا آماده است .
مهندس نجمی‌نوری گفت : درآمد به کاری ما رشد کرده است و ما قرارداد 10 دستگاه لوکوموتیو را داریم که با اضافه شدن آنها به بقیه دستگاه ها رشد بیشتری در سال آینده خواهیم داشت .
وی گفت : ما در رتبه چهارم در صنعت خود هستیم و در حمل و نقل جاده ای و ریلی (باری و لوکوموتیو) با 15 دستگاه بنز و 23 دستگاه لدر و 208 دستگاه تریلی و کشنده و همچنین 714 دستگاه واگن لبه بلند فعالیت می کنیم  . او اضافه کرد : ما 10 دستگاه لوکوموتیو قوی داریم که از قوی ترین لوکوموتیو های موجود در کشور است که به راه آهن جمهوری اسلامی ایران اجاره داده ایم.
مدیرعامل گهرترابر گفت : درآمد های ما تن کیلومتر است نه تن و کاهشی نبوده است .
او در ارتباط با کاهش مالیات در سال گذشته گفت : معافیت مالیاتی از سود انباشته داشتیم .
وی گفت : حق دسترسی برای ما مهم نیست زیرا با افزایش حق دسترسی توسط راه آهن ما نیز حق مالکانه خود را بالا خواهیم برد .
او گفت : تلاش داریم، افزایش سرمایه به صورت جایزه بدهیم که معافیت مالیاتی هم داشته باشیم.
او در ارتباط با اسناد مالکیت زمین و ساختمان و واگن ها گفت : اسناد مالکیت 15 دستگاه لوکومتیو و 380 دستگاه واگن در انتظار امضا است وهمچنین اسناد زمین و ساختمان ها نیز آمده هستند .
شرکت گهرترابر درانتهای مجمع 7 تومان سود نقدی تقسیم کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11286
اخبار مرتبط
نظرات شما