• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
از سوی «کرمان موتور»

عرضه خودروی جذاب در دستور کار قرار گرفت

بک X3 پرو محصول کرمان موتور از 16 خرداد 1403 به مدت 5 روز به صورت قسطی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. براساس اعلام این خودروساز کرمانی قیمت نقدی این خودرو حدود 940 میلیون تومان است...

این خودروساز که زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان است از سال گذشته این کراس اوور چینی را به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است.
براساس اعلام این خودروساز کرمانی قیمت نقدی این خودرو حدود 940 میلیون تومان است. بک X3 پرو سال گذشته با قیمتی حول و حوش 889 میلیون تومان برای مشتریان فاکتور می شد. بنابراین شاهد رشدی نزدیک به 50 میلیون تومانی این محصول چینی در مبدا هستیم.
مدیران کرمان موتور برنامه ریزی کرده اند که بک X3 پرو به صورت اقساط 18 ماهه و 24 ماهه به مشتریان خود واگذار کنند.
پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای این خودروی کراس اوور حدود 740 میلیون تومان است. بنابراین متقاضیان می توانند الباقی قیمت کارخانه ای خودرو را به صورت قسطی پرداخت کنند.
چنانچه مشتاقان بک X3 پرو قصد داشته باشند باقی مانده مبلغ را در 18 ماه پرداخت کنند باید 6 فقره چک هر یک به مبلغ حدود 43 میلیون تومان در وجه کرمان موتور صادر کنند.
البته همان طور که اشاره شد امکان انتخاب شرایط 24 ماهه نیز برای پرداخت اقساط برای مشتریان بک X3 پرو نیز وجود دارد. اگر متقاضیان بازه 24 ماهه را انتخاب کنند باید 8 فقره چک هر یک به مبلغ حول و حوش 36 میلیون تومان و 500 هزار تومان را در وجه این خودروساز کرمانی صادر کنند.
البته مشتریان توجه کنند که آنها برای هر فصل (سه ماه یکبار) چک صادر می کنند بنابراین اگر بازه 18 ماهه را برای پرداخت الباقی قیمت خودرو در نظر بگیرند باید ماهانه حدود 14 میلیون تومان و 500 هزار تومان کنار بگذارند. اگر بازه زمانی 24 ماهه را انتخاب کنند باید ماهانه حول و حوش 12 میلیون تومان را برای پاس کردن چک در حساب خود ذخیره کنند.
مشتریان می توانند برای رنگ این خودروی کراس اوور از میان رنگ های عرضه شده سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه ای متالیک و سبز آبی معمولی دست به انتخاب بزنند.
مدیران کرمان موتور قول داده اند که بک X3 پرو هایی که در این طرح فروش عرضه شده اند را به در بازه زمانی 90 روزه برای مشتریان فاکتور کنند. چنانچه این خودروساز کرمانی به تعهد خود در قبال واگذاری بک X3 پرو در بازه زمانی 90 روزه عمل نکند قول داده که ماهانه جریمه تاخیر 3 درصدی از مبلغ پیش پرداخت را به حساب متقاضیان واریز کند.
بررسی قیمت بازاری این خودروی کراس اوور چینی نشان می دهد مشتریان چنانچه قصد خرید این خودرو از بازار را داشته باشند باید پیش از رفتن به بازار حساب خود را نزدیک به یک میلیارد و 130 میلیون تومان شارژ کنند. بنابراین شاهد هستیم میان قیمت بازاری و کارخانه ای بک X3 پرو حدود 190 میلیون تومان فاصله وجود دارد.
البته احتمال دارد این فروش قسطی روی قیمت بازاری این محصول چینی کرمان موتور تاثیر گذاشته و فیتیله قیمت آن را در بازار پایین بکشد.   
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11316
اخبار مرتبط
نظرات شما