• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
شهردار منطقه دو شهر کرمان خبر داد:

بهسازی ۱۱ بوستان در منطقه دو شهری

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از اجرای بهسازی و رفع عیوب ۱۱ بوستان در سطح منطقه دو، در قالب طرح «بوستان‌ها گلستان می‌شود» خبر داد...

علی رحیمی‌راد، با اشاره به شناسایی ۱۱ بوستان در این منطقه که نیاز به بهسازی و تجهیزات جدید دارند، بوستان‌های «شهید مرتضوی»، «کوی استانداری»، «ارکیده»، «طباطبایی»، «المهدی»، «لادن»، «ایرانیان»، «رادیو»، «زنبق» و «بیهقی» را ازجمله این بوستان‌ها ذکر کرد.
وی اظهار داشت: بوستان «نظام مهندسی» در شهرک «شهید باهنر» نیز با طراحی جدید در حال احداث است و پس از اتمام عملیات‌ عمرانی، به تمام امکانات پارکی مجهز خواهد شد.
شهردار منطقه دو شهر کرمان، با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتقای سطح امنیت در هر بوستان، وجود روشنایی مناسب در آن است، خاطرنشان کرد: در پی بررسی‌های انجام‌شده و با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر افزایش میزان روشنایی، بیش از ۴۷۰ پایه‌چراغ روشنایی (پارکی) در روند بهسازی در بوستان‌های یادشده نصب خواهد شد.
به گزارش کرنا، وی خاطرنشان کرد: همچنین در بوستان‌های مذکور، علاوه بر توجه ویژه به روشنایی و نورپردازی بوستان‌ها، بهسازی و زیباسازی و همچنین رفع عیوب و تجهیز به مبلمان پارکی و وسایل تندرستی جدید نیز انجام می‌شود.
رحیمی‌راد بیان کرد: این اقدامات با هدف رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11383
اخبار مرتبط
نظرات شما