• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
با حضور معاون توانیر در شرکت توزیع برق جنوب کرمان برگزار شد

سمینار مدیریت مصرف برق برای گذر از پیک زمستان

سمینار مدیریت مصرف برق در راستای گذر موفق از پیک بار زمستان۱۴۰۰ با حضور معاون پاسخگویی بار شرکت مادر تخصصی توانیر در شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان برگزار شد.

در این همایش مدیرعامل شرکت برق جنوب کرمان، قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق شهرستان ها، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون فروش و خدمات مشترکین، مدیران برق ۱۶ شهرستان حوزه عملیاتی شرکت و همچنین مدیران دفاتر مدیریت مصرف برق، دیسپاچینگ، بهره برداری، بازار برق، لوازم اندازه گیری و روابط عمومی حضور داشتند.
احمدی زاده، معاون پاسخگویی بار توانیر، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان را یکی از شرکت‌های موفق در پیک بار تابستان ۱۴۰۰ معرفی نمود و گفت: این شرکت با مدیریت شایسته مهندس مهدوی نیا و اقدامات به جا و قابل تحسین همکارانشان، در زمره معدود شرکت های توزیع است که همکاری های لازم را در پیک بار به عمل آورد به طوری که طبق تحلیل و گزارشات واصله از سوی دیسپاچینگ ملی، این شرکت رتبه دوم کشوی را در زمینه  رعایت سقف پیک بار مصرف برق را از آن خود نموده است.
احمدی زاده در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه های پاسخگویی بار در کشور پرداخت و راهکارهای پیش رو را ارائه نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،در این مراسم عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع  نیروی برق جنوب استان کرمان نیز به معرفی این شرکت  پرداخت و گفت:توزیع برق جنوب استان کرمان وظیفه برقرسانی به  ۱۶ شهرستان از ۲۳ شهرستان استان کرمان را بر عهده دارد که با داشتن ۳۵ هزار کیلومتر طول خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف و سی هزار دستگاه ترانسفورماتور در جاهای مختلف استان، یکی از پراکنده ترین شرکت های توزیع کشور از جهت گستردگی می باشد که این مهم، سبب سخت تر شدن وظایف ما می شود.
وی افزود: تلاش تمامی همکاران شرکت، برای گذر از شرایط سخت تابستان امسال، کاملا ملموس بوده و جای قدردانی دارد چرا که توانستند با تدبیر، همت و تلاش شبانه روزی شرایط سخت تابستان امسال را با همراهی و همکاری مشترکین با کمترین میزان خاموشی پشت سر بگذرانند. و از مشترکین حوزه عملیاتی این شرکت بابت خاموشی های ناشی از کمبود تولید عذرخواهی می نمایم.
وی افزود: پیک بار تابستان امسال و خاموشی هایی که متاسفانه شاهد آن بودیم این تجربه را در اختیارمان قرارداد که دقت نظر بیشتری در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های خود داشته باشیم تا بتوانیم بر مبنای واقعیات موجود بهترین تصمیمات را اتخاذ نمائیم.
وی در ادامه سخنان خود گفت: با اینکه مدیریت مصرف برق و اصلاح الگوی مصرف امری ضروری و اجتناب ناپذیر است اما قطعا و به تنهایی سبب موفقیت برای گذر از پیک بار آینده نخواهد شد و بایستی در تمامی ارکان از تولید تا مصرف برق، اقدام و عمل موثر داشته باشیم.
وی برخی از اقدامات صورت گرفته برای گذر از پیک بار سال ۱۴۰۰ را برشمرد و گفت: راه اندازی مرکز کنترل و پایش مصرف برق ادارات در استانداری کرمان، مشخص کردن تعرفه های مختلف در پیک با استفاده از نرم افزار مطالعات الگوی مصرف مشترکین، برقراری ارتباط با مشترکین از طریق نرم افزارهای حوادث وGIS ، راه اندازی مرکز کنترل و پایش مصرف برق ادارات در استانداری، ایجاد کمپین تماس با مشترکین حساس جهت اطلاع رسانی خاموشی ها، بررسی نگرش مشترکین در زمینه مدیریت مصرف برق و تولید محتوا، برگزاری جشنواره انرژی دانش اموزی با محوریت مدیریت مصرف و در راستای اشاعه فرهنگ سازی، ممیزی انرژی الکتریکی مشترکین کشاورزی، برگزاری مانورهای جهادی جهت کشف و شناسایی رمز ارزهای غیرمجاز، گوشه ای از اقدامات این شرکت برای خدمت رسانی به مشترکین عزیز حوزه عملیاتی این شرکت بوده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3993
اخبار مرتبط
نظرات شما