• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
رییس پلیس آگاهی استان کرمان:

دستگیری سارقان ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۶ عضو یک باند با کشف ۱۲ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یداله حسن‌پور افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل سطح شهر کرمان، ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از عاملان سرقت که عضو یک باند سرقت بود را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا و انواع زیورآلات قیمتی و مقادیر قابل توجهی سکه از منزل این متهم اظهار داشت: این فرد در بازجویی های بعدی، سایر اعضای باند که ۶ نفر از سارقان فرا استانی بودند را به پلیس معرفی کرد.
رییس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه سایر اعضای این باند برای ادامه فعالیت های مجرمانه به استان هرمزگان نقل مکان کرده بودند، تصریح کرد: در همین زمینه ماموران با انجام تحقیقات پلیسی یکی از این افراد که برای انجام کاری به کرمان آمده بود را دستگیر و در ادامه دیگر اعضای این باند که پس از اطلاع از دستگیری همدستشان، مخفیگاه خود را تغییر داده بودند در استان هرمزگان دستگیر کردند.
سرهنگ حسن پور با اشاره به اعتراف متهمان به انجام ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منازل به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال بر اساس برآورد کارشناسان تصریح کرد: براساس سوابق و بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4180
اخبار مرتبط
نظرات شما