• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
فرماندار سیرجان در بازدید از منطقه گل‌گهر تاکید کرد

تحولات عمرانی مثبت در منطقه گل‌گهر

شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر، میزبان فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران اداری شهرستان سیرجان بود که با هدف بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر در این منطقه حضور یافتند.

فرماندار ویژه سیرجان و هیئت همراه در جریان بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر شامل؛ شهرک صنعتی تخصصی، سایت جدید پاسگاه خیرآباد، پل صنعت، جاده شماره ۲، جاده شماره ۴، شانتینگ ریلی، مخازن آبی و ... در جریان آخرین روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند و توضیحات تکمیلی درباره هر کدام از پروژه‌ها توسط مدیران مربوطه شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر به بازدیدکنندگان ارائه گردید.
پس از این بازدید، نشست صمیمانه‌ای نیز در محل دفتر مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر برگزار گردید.
مهندس محسن آرش، مدیرعامل شرکت در ابتدای این نشست ضمن تشکر از حضور فرماندار ویژه سیرجان و هیئت همراه در این شرکت و بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه از پیگیری‌های مجدانه وی تقدیر نمود و با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های عمرانی در منطقه گل‌گهر، حاصل تلاش شبانه‌روزی تمام نیروهای این شرکت در تمامی رده‌های سازمانی است، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین این شرکت با سازمان‌ها و ادارات شهری از جمله فرمانداری وجود دارد که مسلما در پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شرکت تاثیر بسزایی دارد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر،وی افزود: اجرای برخی از پروژه‌ها نیز نیازمند حمایت و همکاری بیشتر سازمان‌ها و ادارات شهری است و تقاضا داریم این حمایت‌ها و همراهی‌ها همچنان تداوم پیدا کند.
سهراب بهاالدینی، فرماندار ویژه سیرجان نیز در ادامه این نشست با مثبت، ارزیابی کردن این بازدید گفت: خوشبختانه تحولات عمرانی خوب و مثبتی را در منطقه گل‌گهر شاهد هستیم.
وی افزود: قطعا اجرای چنین پروژه‌های بزرگی باعث تحولی عظیم در منطقه گل‌گهر و شهرستان سیرجان خواهد شد و لذا آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری با این شرکت برای اجرایی شدن برنامه‌ها و اهداف مدنظر اعلام می‌داریم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4212
اخبار مرتبط
نظرات شما