• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
از 23 خرداد تا 2 تیرماه انجام می‌شود؛

ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ به منظور تکمیل نیروی انسانی متخصص در حوزه های کاری مختلف این سازمان برگزار می شود.مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان هم جذب 41 نفر را در دستور کار قرار داده است...

 داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به استخدام سازمان تامین اجتماعی می توانند از تاریخ 23 خردادماه الی 2 تیرماه به سایت آزمون های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و در این آزمون نام نویسی کنند.
سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی تابعه افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، و طی مراحل گزینش به صورت استخدام  پیمانی (در مشاغل کارشناسی) دعوت به همکاری می کند.
ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود از روز دوشنبه 23 خردادماه سال 1401 تا پایان روز پنجشنبه 2 تیرماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir بوده و این آزمون در روز پنجشنبه 23 تیرماه در مراکز استان های منتخب برگزار خواهد شد.
در استان کرمان نیز پذیرش نیرو در مراکز سی تی اسکن بیمارستان امام علی (ع) زرند، بیمارستان پیامبر اعظم (nicu) کرمان و بیمارستان غرضی سیرجان در رشته های پرتوشناسی و پرستاری با جذب جمعا 41 نفر در دستور کار مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4342
اخبار مرتبط
نظرات شما