• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
به پاس ارائه خدمات آموزشی در جنوب استان و ایفای مسئولیت‌ اجتماعی؛

اتاق کرمان از مدیرعامل گهرزمین تجلیل کرد

کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق کرمان از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به پاس ارائه خدمات آموزشی در جنوب استان و انجام مسئولیت‌های اجتماعی تجلیل کرد.


رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق کرمان در این نشست گفت: توسعه در همه بخش ها به توسعه نیروی انسانی مرتبط است و این توسعه از طریق آموزش و کسب مهارت ممکن خواهد بود. حسین نجف آبادی‌پور افزود: مجموعه گهرزمین با توجه، تلاش و احساس مسئولیت در این زمینه به ویژه آموزش در جنوب استان سعی بر پرورش نیروی مهارت دیده و توسعه اقتصادی پایدار دارد.

حسن امیری، دبیرکل اتاق کرمان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اتاق کرمان در زمینه مسئولیت های اجتماعی به ویژه مدرسه سازی ارائه داد.
مدیرعامل گهرزمین نیز در ادامه گفت: این مجموعه اقدامات متوعی در زمینه آموزش جنوب استان آاز کرده است از جمله اینکه در سال‌های گذشته برای دانش آموزان این منطقه که خود را برای شرکت در کنکور آماده می کردند، اساتیدی از تهران حضور یافتند و سالنی مجهز به امکانات آموزشی برای دانش آموزان مستعد آماده شد. محمد فلاح اظهار کرد: پیش از این نیز مدارس کپری برای دانش آموزان جنوب ساخته شده و هتل دیگری نیز در دست احداث است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان،وی بیان کرد: این اقدام آموزشی در جنوب استان با هدف پرورش افراد مهارت دیده و دارای تحصیلات است که بتوانند در طرح‌های توسعه‌ای این منطقه که در آینده به وجود خواهند آمد به ویژه در حوزه معدن نقش آفرینی کنند، زیرا این منطقه معادن غنی دارد و برای راه اندازی کارخانجات فرآوری معادن در جنوب استان نیاز به نیروی ماهر بومی داریم.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4367
اخبار مرتبط
نظرات شما