• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
در دیدار نماینده گل‌گهر و مدیران دانشگاه شهید باهنر انجام شد

بررسی زمینه‌های همکاری در زمینه علم و صنعت

در دیدار مدیر فنی و نماینده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در عمان با مدیران دانشگاه شهید باهنر کرمان بر گسترش روابط بین دو سازمان تاکید شد.

حسین اکبری فرد در نشست با مدیر فنی و نماینده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر درعمان، خلاصه ای از روند تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین دانشگاه شهید باهنر کرمان با مجموعه‌های صنعتی و معدنی در سطح ملی و استانی، در سال جاری را بیان کرد.
وی بر حضور افراد تاثیرگذار و توانمند دانشگاهی و ارتباط آنان در شاخه‌های صنعت تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان با توجه به ظرفیت عظیم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خواستار ارتباط تنگاتنگ و هرچه بیشتر دانشگاه با این مجموعه شد.
اکبری فرد با اشاره به نقش دانشگاهیان و استادان متخصص در حل مسائل کشور و صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه آمادگی ارائه راه‌حل برای چالش‌های آن مجموعه را دارد و افزود در حال رایزنی برای ایجاد یک بستر مناسب هستیم.
قاسم محمدی نژاد رئیس شورای مشاوران دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت جایگاه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای دانشگاه به ابتکار جلال مآب مدیرعامل وقت آن مجموعه، پژوهشکده سنگ آهن گل گهر در دانشگاه شکل گرفت و درهیأت امنا موافقت قطعی را دریافت کرد ولی متاسفانه در برهه‌ای از زمان به صورت یکطرفه این ارتباط از سوی گل گهر قطع شد.
وی افزود: علیرغم پیگیری‌های مجموعه دانشگاه این بسترتحقیقاتی پرپتانسیل، همچنان غیر فعال است و امیدواریم با رویکرد مثبت مهندس عتیقی مدیر عامل مجتمع گل گهر، شاهد شکوفایی این همکاری در عالی‌ترین سطح در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، باشیم.
عباس دعاگویی مدیر فنی و نماینده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر درعمان برتدوین طرح روشن و غیر پیچیده در زمینه همکاری فی مابین به نحوی که تغییر مدیریت‌ها در روند همکاری خللی ایجاد نکند را مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، وی همچنین به تغییر مطالبه‌گری دانشگاه از حد سطحی به سطح جدی با اعمال سلیقه مجموعه برای همکاری آموزشی و پژوهشی به واسطه ارتباطات فردی با دانشگاهیان خارج استان اشاره و اعلام آمادگی برای ارائه خدمات دانشگاه در امور بین‌الملل را پیشنهاد کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4442
اخبار مرتبط
نظرات شما