• چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024

  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024
معاون گردشگری استان کرمان خبر داد

افتتاح اولین سمن‌ سرای میراث‌فرهنگی کرمان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح اولین سمن ‌سرای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان در روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه جاری ۱۴۰۱ خبر داد.

رضا بردبار با اشاره به آغاز هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی ( ۲۲ تا ۲۷ مردادماه جاری) اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب کاری و واگذاری حداکثری امور به تشکل‌های مردم نهاد میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو اولویت‌ها و تعهدات اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان است که راه‌اندازی این سمن سرا در راستای این تعهدات انجام می‌گیرد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: این اداره‌کل همچون سال‌های گذشته ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌ها اجتماعی برگزار می‌کند که دیدار اعضای تشکل‌های مردم نهاد میراث‌فرهنگی با امام جمعه از مهمترین این برنامه‌ها است.
وی ادامه داد: نشست تشکل‌ها با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان، اجرای مراسم تقدیر و همچنین حضور در تعدادی از بناهای تاریخی و شرکت در نمایشگاهی که به مناسبت هفته تشکل‌ها برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4739
اخبار مرتبط
نظرات شما