• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
فرمانده انتظامی شهربابک خبر داد

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک

فرمانده انتظامی شهربابک از توقیف دو دستگاه تانکر حمل سوخت حامل ۶۰ هزار لیتری گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عبدلی افزود: ماموران پلیس شهربابک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و اطلاع واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان یزد، با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام افرادی در زمینه قاچاق سوخت از استان های مرکزی به مناطق جنوبی و در نهایت خروج آن ها از کشور مطلع شدند.
وی ادامه داد: در این رابطه ماموران شهربابک با تکمیل اقدامات اطلاعاتی خود، از ورود دو دستگاه تانکر حمل سوخت از سمت محور شهربابک مطلع و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهربابک تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس با استقرار در محور ترانزیتی شهربابک - بندرعباس طی دو عملیات، دو دستگاه تانکر را متوقف و در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق  به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که با بارنامه روغن صنعتی از اصفهان به صورت غیرمجاز بارگیری و از طریق محور ترانزیتی یزد- شهربابک به مقصد بندر عباس در حال انتقال بود را کشف کردند.
سرهنگ عبدلی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی، بیان کرد: خروج غیرمجاز فرآورده های سوختی از کشور موجب وارد آمدن ضرر و زیان های بی شماری به عرصه های تولید، رفاه عمومی، اشتغال و دیگر زمینه ها می شود از این رو پلیس با جدیت با این مورد برخورد می کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4755
اخبار مرتبط
نظرات شما