• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
رییس‌کل دادگستری کرمان خبر داد

اشتغال مجدد‌ ۷۰۰ کارگر در معدن خمرود

رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: تلاش می‌شود با پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری، مشکلات موجود در مسیر بهره‌برداری از معدن زغال سنگ خمرود شهرستان زرند، رفع و زمینه اشتغال بیش‌ از ۷۰۰ نفر در این معدن فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در جریان بازدید از روند بهره‌برداری از معدن زغال سنگ خمرود شهرستان زرند افزود: ارتقا سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران باید در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود نیز باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد: باتوجه به سختی کار در معادن، رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیروهای فعال در جبهه اقتصاد و تولید کشور و استان کرمان خواهد بود.
به گزارش ایرنا،رییس کل دادگستری استان کرمان اظهارداشت: در جریان بازدید از حوزه قضایی کوهبنان، به دلیل اطلاع از مشکلات موجود در معدن خمرود، بازدیدی از این معدن داشته‌ایم که مقرر شد مشکلات موجود این معدن که منجر به تاخیر در بهره‌برداری از آن شده بود، در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود فرصت مناسب در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در آینده نزدیک عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و این معدن را به تولید برساند تا این واحد به بهره‌برداری رسیده و زغال سنگ آن در اختیار صنعت استان کرمان قرار گیرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4899
اخبار مرتبط
نظرات شما