• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
نرخ درهم صعودی شد؛

افزایش قیمت سکه و طلا

قیمت دلار در اولین روز هفته یک کانال عقب نشینی کرد و بر روی مرز حساس ایستاد. بازار ارز در دومین روز هفته مورد حمایت بازار های همسایه و نرخ حواله درهم قرار گرفت...

 بازیگران ارز امروز توانستند کانال روز گذشته را پس بگیرند و به مرز مقاومتی جدید برسند . برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که نرخ دلار  تهران در مرز مقاومتی مورد حمایت قرار بگیرد این امروز ممکن است زمینه ساز صعود دوباره قیمت دلار شود.
در بازار سلیمانیه برای مدتی یک کانال بالا رفت و آرایش صعودی به خود گرفت اما دوباره به کانال دیروز برگشت. نرخ دلار سلیمانیه امروز تقریبا 70 تومان از دیروز بالاتر بود.نرخ دلار در هرات هم  امروز رشد کرد. بازیگران ارزی در بازار یاد شده  امروز به سمت یک مقاومت حساس حرکت کردند. نرخ حواله درهم نیز امروز صعودی بود.
برخی از تحلیلگران ارزی باور دارند که اقدامات بازارساز مبنی بر فروش اوراق ارزی و افزایش عرضه ارز توانسته است که تا حدوی از قدرت نیروهای افزایشی بکاهد با این حال به نظر می رسد سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی همچنان صعودی است.
ثبات قیمت دلار در صرافی ملی
در بازار رسمی هم امروز قیمت دلار صرافی ملی نسبت به روز قبل ثابت بود.بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 30 هزار و 447 تومان(سی هزار و چهارصد و چهل و هفت  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  30 هزار و 753  تومان  (سی هزار و هفتصد و پنجاه و سه تومان) اعلام شد.
دلار متشکل در یک قدمی مرز 32 هزار
با این حال قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم مانند روز گذشته رشد کرد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز  در محدوده 31  هزار و 900 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا 1 هزار  200 تومان افزایش را نشان می دهد .
قیمت دلار توافقی چقدر شد؟‌
قیمت دلار توافقی هم ظهر امروز اندکی پایین تر از روز قبل به فروش رسید . دلاذ توافقی امرور در محدوده 33 هزار و 248 تومان به فروش رسید .
تداوم افزایش قیمت سکه و طلا
بازار جهانی طلا امروز تعطیل رسمی بود. قیمت اونس طلا در بازار  دیروز بر روی 1751 دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار مانند روز گذشته بالا رفت.طلا امروز با 1 میلیون و 504 هزار و 800  تومان مبادله شد که 7 هزار و 600  تومان افزایش را نشان می دهد.
قیمت سکه هم امروز مانند قیمت طلا بالا رفت. هر قطعه سکه امامی ظهر امروز در محدوده 16 میلیون و 450 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته 150 هزار تومان افزایش را نشان می دهد .
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5534
اخبار مرتبط
نظرات شما