• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
احتمال سقوط دوباره؛

بیت‌کوین شاید به ۱۳.۵ هزار دلار هم سقوط کند

برخی از تحلیل‌گران معتقدند با توجه به وضعیت موجود و داده‌های تحلیلی، قیمت «بیت کوین» ممکن است تا ۱۳۵۰۰ دلار نیز سقوط کند...

برخی از تحلیل‌گران معتقدند با توجه به وضعیت موجود و داده‌های تحلیلی، قیمت بیت کوین ممکن است تا ۱۳۵۰۰ دلار نیز سقوط کند.
داده‌های تحلیلی Cointelegraph Markets Pro و TradingView حاکی از آن هستند که نرخ برابری بیت کوین به دلار آمریکا شاهد نوساناتی خفیف در بازار وال‌استریت است. این جفت در واقع با رویدادهای مربوط به ورشکستگی صرافی FTX همبستگی دارند.

چارت بیت کوین
پس از کناره‌گیری سم‌ بنکمن-فرید، مدیرعامل جدید که جان ری‌ سوم نام دارد، به وسعت مشکلات باقی مانده در این شرکت اذعان کرد. ری در پرونده‌ای که به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ایالت دلور ارسال شده، کنترل صرافی FTX را به عنوان شکست کامل توصیف کرده و افزود:
هرگز در طول حرفه‌ام چنین شکست کاملی را در کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد که اینجا اتفاق افتاده است، ندیدم.
به گزارش کوین تلگراف، قانون‌گذاران ایالات متحده قصد دارند طی ماه آینده یک جلسه استماع اختصاصی در مورد FTX برگزار کنند. هم‌چنین بر اساس گزارش‌ها، تلاش‌هایی نیز برای استرداد بنکمن-فرید از باهاما صورت گرفته است.
احتمال سقوط دوباره بیت کوین

با این حال، مفسران معروف بازار رمزارزها چندان به وضعیت فعلی بازار خوش‌بین نیستند. در این میان، کریپتو تونی در توییتی نوشت:
گاوها واقعا باید ۱۷۶۰۰ دلار را پس بگیرند تا بتوانیم در موقعیت بلندمدت خوبی قرار بگیریم.
ایل کاپو نیز با تکرار هشدار خود مبنی بر این که آلت‌کوین‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد دیگر نیز سقوط کنند، در پیام خود به صراحت اعلام کرد تکرار می‌کنم، از همه بازارها خارج شوید.
در مورد احتمال سقوط دوباره بیت کوین، تحلیل‌گر Titan of Crypto، نواحی مختلفی که با نقدینگی بالایی تحت حمایت قرار خواهند گرفت را علامت‌گذاری کرد. این تحلیل‌ها نشان می‌دهند که نقدینگی بزرگ‌تر برای حمایت در محدوده 13.5 هزار دلار تزریق خواهد شد. آنها اظهار داشتند:
اگرچه نقدینگی برای جذب قیمت‌های ۱۸.۵ هزار دلار، ۱۷.۲ هزار دلار و ۱۵.۵ هزار دلار وجود دارد، اما نقدینگی بزرگ‌تر در رقم ۱۳.۵ هزار دلار وارد خواهد شد.
در همین حال، به نقل از منابع تحلیلی Material Indicators، کل نقدینگی پیشنهادی بین قیمت لحظه‌ای و 13 هزار دلار در دفتر سفارش بایننس، 195 میلیون دلار است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5537
اخبار مرتبط
نظرات شما