• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
تعیین روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر؛

برنامه حضور کرمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در گروه کاری گردشگری استان کرمان بر حضور فعال و موثر استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تاکید کرد...

در این نشست، کتاب الکترونیک راهنمایی گردشگری شهر ماهان از سوی شهرداری و مشاور طرح ارائه گردید.
در این پلت‌فرم تهیه شده، نقاط و جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و تمام مواردی را که یک گردشگر نیاز دارد، مشخص شده و برای زبان‌های مختلف امکان استفاده‌ دارد.
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در ۲۳ بهمن ماه امسال و حضور فعال و موثر استان کرمان برای معرفی جاذبه‌ها، صنایع دستی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش نیز در این گروه کاری مطرح شد.  
استان کرمان ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را در این دوره خواهد داشت‌ که با تاکید معاون عمرانی استاندار مقرر شد تا اطلاع‌رسانی به تمام شهرداری‌های استان جهت حضور انجام گیرد
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به اعلام آمادگی بم، رفسنجان و سیرجان برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری افزود: شهرداری‌های کرمان، زرند، جیرفت، قلعه‌گنج هم حتما باید حضور داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،مجتبی اسدی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استاندار کرمان، یکپارچه بودن غرفه‌ها و معرفی کامل از گردشگری استان را مورد تاکید قرار داد و تدوین و ارائه مجموعه اطلاع‌رسانی از کرمان برای مخاطبان نمایشگاه و معرفی مفاخر استان را پیشنهاد داد.
گفتنی است در این جلسه، روسای کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال ۱۴۰۲ مشخص شدند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6196
اخبار مرتبط
نظرات شما