• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی شد؛

بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رفسنجان

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: لایحه بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری به منظور بررسی و تصویب، تقدیم شورای شهر رفسنجان شد...

سیدحسین رحیمی در حاشیه تقدیم لایحه بودجه سال آینده شهرداری، از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری تقدیر و اظهار کرد: طبق قانون پس از تقدیم بودجه پیشنهادی توسط شهردار، باید کار بررسی آن تا پایان بهمن‌ماه سال جاری توسط شورای شهر رفسنجان به اتمام برسد.
سیدحسین رحیمی با اشاره به افزایش ۱۰۰‌ درصدی رقم کل بودجه شهرداری رفسنجان نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: دغدغه شورای ششم تحقق بودجه و فصول درآمدی آن است و در همین راستا امیدواریم در سال ۱۴۰۲ به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه و در بخش اجرایی برسیم.
وی با اشاره به بودجه 2000 میلیاردی پیشنهادی شهرداری، بیان کرد: بررسی جزئیات بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری از امروز در دستور کار کمیسیون برنامه وبودجه قرار می‌گیرد و امیدواریم که با بررسی جزئیات بودجه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
رئیس شورای شهر رفسنجان همچنین بحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر و ... را از جمله مهمترین دغدغه اعضای شورای شهر دانست و گفت: خوشبختانه همه این موارد در برنامه‌های بودجه پیش‌بینی شده و امیدواریم در بخش‌های درآمدی، عمرانی و هزینه‌های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6291
اخبار مرتبط
نظرات شما