• سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024

  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024
در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران رقم خورد

صعود 18 پله ای شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

در بیست و پنجمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، شرکت «فولاد سیرجان ایرانیان» با صعود ۱۸پله ای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه ۵۷ گردید و در شمار ۱۰۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد...

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، کسب این رتبه ی افتخار آمیز که نشانگر توانمندی و شایستگی مجموعه مدیران و کارکنان در سطوح سازمانی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان است. توضیح اینکه این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود. هدف تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آ‌ن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی می باشد. پس از گزینش و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص‌ میزان فروش این شرکت‌ها براساس شاخص‌های دیگری نظیر: اندازه و رشد شرکت،سود آوری وعملکرد،بهره وری،صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند.
گفتنی است این مراسم در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد.«اقتصاد کرمان» کسب این دستاورد ارزشمند را به مدیرعامل و مجموعه کارکنان سخت کوش شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تبریک می گوید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6375
اخبار مرتبط
نظرات شما