• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
در دیدار استاندار و شهردار کرمان مطرح شد

۴ طرح زیر‌ساختی در شهر کرمان اجرا می شود

در نشست استاندار کرمان و شهردار کرمان عنوان شد؛ در راستای پروژه‌های زیر‌ساختی شهر کرمان ۴ طرح با سرمایه‌گذاران مشخص در حال جمع‌بندی است...

محمدمهدی فداکار در دیدار شهردار و دو سرمایه‌گذار پروژه‌های زیرساختی شهر کرمان با استقبال از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در استان اظهار داشت: برای نهایی شدن سرمایه‌گذاری‌ها باید تمام جوانب را در نظر گرفت.
وی عنوان کرد: درخواست طرح‌ها و پروژه‌ها به صورت جداگانه در کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مربوطه و با مدیریت معاون عمرانی استانداری مطرح و مجوزها پیگیری می‌شود که پروژه‌ای معطل نماند و باید تمام جوانب زیست محیطی پروژه در نظر گرفته شود.
استاندار کرمان ابراز داشت: موافق آبادانی یک منطقه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آن به نفع استان هستیم.
شهردار کرمان در این دیدار، چهار طرح و پروژه سرمایه‌گذاری در استان را پیشرفت بزرگی برای استان دانست و گفت: یکی از طرح‌ها پروژه اقتصادی، تولیدی و گردشگری شرف‌آباد است که رایزنی‌ها صورت گرفته و اتصال بسیار خوبی بین جاده زرندی و شرف‌آباد ایجاد می‌کند. با صدور مجوز، سرمایه‌گذار می‌تواند کار عملیاتی را شروع و تا ۲۲ بهمن کلنگ‌زنی کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،شعرباف گفت: پروژه بعدی در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار است که آماده برای ساخت شهرک سلامت با محوریت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
شهرک مشاغل آلاینده و کارگاه‌های ضایعاتی دو طرح دیگر سرمایه‌گذاری است که شهردار کرمان مطرح کرد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6411
اخبار مرتبط
نظرات شما